Op 10-12-13 is mijn abonnement ingegaan bij Simyo (100min/500MB). Op die datum is ook nummerbehoud uitgevoerd (vanaf Telfort). Mijn tijdelijke nummer was xxxxx en mijn nummer waarvoor nummerbehoud is uitgevoerd is: xxxxxx Dit nummerbehoud is rond 9:30u die dag uitgevoerd.
Op MijnSimyo is dit nummerbehoud niet goed doorgevoerd. Het tijdelijke nummer geeft aan dat er geen verbruik is, en toch ontvang ik mails dat ik mobiele data buiten mijn bundel verbruik. Dat klopt niet. Ik heb een bundel van 100 min/500MB. Ik ben pas data gaan verbruiken nadat nummerbehoud was uitgevoerd. Er is geen verbruik geweest buiten de bundels. De bundels horen vanaf 10-12-13 bij mijn nummerbehoud nummer, en niet bij het tijdelijke nummer. Vriendelijk verzoek mijn gegevens in MijnSimyo te corrigeren
Bladzijde 1 / 1
Hoi l.vermaas,
Ai, ik zie inderdaad dat er het één en ander niet helemaal klopt 😞.
Ik ga voor je zorgen dat dit morgen wordt rechtgezet en je bundels alsnog worden geactiveerd, excuus voor het ongemak!
Ai, ik zie inderdaad dat er het één en ander niet helemaal klopt 😞.
Ik ga voor je zorgen dat dit morgen wordt rechtgezet en je bundels alsnog worden geactiveerd, excuus voor het ongemak!
Hartelijk dank!
Geen dank l.vermaas,
Kun je inmiddels inloggen?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.