.

Beantwoord

Nummerbehoud niet doorgevoerd

  • 2 August 2013
  • 13 reacties
  • 611 Bekeken

Badge
Ik heb bij jullie een simkaart aangevraagd, deze geactiveerd. Later een nano-sim aangevraagd en deze geactiveerd omdat ik toch voor de iPhone 5 ben gegaan. Vandaag zou ik met nummer behoud overgaan naar Simyo. Maar via mijn nano-sim bel ik nu met het tijdelijke nummer wat ik destijds heb gekregen en niet met mijn eigen oude nummer.
Hoe kan dit en hoe kunnen we zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn eigen nummer.
Groeten
icon

Beste antwoord door Natascha 5 August 2013, 12:18

Bekijk originele reactie

13 reacties

Hiermee beantwoord je mijn vraag! Ik zit in precies dezelfde situatie als jou, maar heb de nano sim dus nog niet aangevraagd. Ik wordt in september geporteerd. Succes verder, maar ik denk dat je je oude nummer nu kwijt bent.
Badge +6
Hiermee beantwoord je mijn vraag! Ik zit in precies dezelfde situatie als jou, maar heb de nano sim dus nog niet aangevraagd. Ik wordt in september geporteerd. Succes verder, maar ik denk dat je je oude nummer nu kwijt bent.

Hoi FerdyB,

Je kan de nano simkaart bestellen via je persoonlijke pagina. Kan je mij dan laten weten dat je dit hebt gedaan?
Dan kan ik er voor zorgen dat je telefoonnummer op de juiste simkaart wordt overgezet 🙂.
Badge +6
Ik heb bij jullie een simkaart aangevraagd, deze geactiveerd. Later een nano-sim aangevraagd en deze geactiveerd omdat ik toch voor de iPhone 5 ben gegaan. Vandaag zou ik met nummer behoud overgaan naar Simyo. Maar via mijn nano-sim bel ik nu met het tijdelijke nummer wat ik destijds heb gekregen en niet met mijn eigen oude nummer.
Hoe kan dit en hoe kunnen we zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn eigen nummer.
Groeten


Hoi Kimmie,

Het nummerbehoud heeft plaats gevonden alleen staat niet alles goed in het systeem. Dit zal vandaag worden verholpen voor half 6.
Kan je laten weten of je vandaag na half 6 met je eigen telefoonnummer belt.

Hoi FerdyB,

Je kan de nano simkaart bestellen via je persoonlijke pagina. Kan je mij dan laten weten dat je dit hebt gedaan?
Dan kan ik er voor zorgen dat je telefoonnummer op de juiste simkaart wordt overgezet 🙂.


Hoi Natascha,

Bedankt voor de reactie!
Ik heb de Nano SIMkaart net besteld. Moet ik gelijk activeren of juist even wachten. Wil je ook het SIMkaart nummer weten zodra ik hem ontvangen heb, of is dat bij jullie bekend?
Badge +6
Hoi Natascha,

Bedankt voor de reactie!
Ik heb de Nano SIMkaart net besteld. Moet ik gelijk activeren of juist even wachten. Wil je ook het SIMkaart nummer weten zodra ik hem ontvangen heb, of is dat bij jullie bekend?


Hoi FerdyB,

Je kan de simkaart gelijk activeren wanneer je deze ontvangt. Kan je mij laten weten als je hem hebt ontvangen dan kan ik het juiste simkaartnummer doorgeven aan de afdeling nummerbehoud 🙂. Simkaartnummer van de nano simkaart kan ik terug vinden in het systeem dat je hoef je niet door te geven 🙂.
Hoi natascha,

Ik heb de simkaart vandaag ontvangen en net geactiveerd.
Badge +6
Hoi FerdyB,

Dankje voor het laten weten. Je nummer zal in de loop van de dag op 16-9 op de nano simkaart worden overgezet 🙂
Oke bedankt!
Goedemiddag,

Hier ook een even vraagje betreffende de nano-sim.
Op 19 augustus a.s treed mijn aanvraag van nummerbehoud in werking.
De simkaart die ik standaard geleverd krijg heb ik reeds geactiveerd.
Nu heb ik vanmiddag een nano-sim aangevraagd, aangezien ik binnenkort ook in het bezit ben van een iPhone.
Mijn vraag... Kan ik deze nano-sim meteen activeren of kan ik beter wachten tot nummerbehoud is over gezet?

B.v.d. voor de reactie

Groetjes Natascha
Waarschijnlijk mijn vraag niet in het goede topic gezet, maar inmiddels wel zelf het mogelijke antwoord gevonden.
Ik kan mijn nano-sim activeren na ontvangst zolang het maar niet op de dag van overzetting nummerbehoud is. Dan kan ik dus beter wachten.
Hopelijk gaat het dan wel goed, want heb ook mindere goede ervaringen gelezen met activatie nano-sim in iPhone.
Maar we gaan van het positieve uit ;-)

Groetjes Natascha
Badge +8
Goedemiddag,

Hier ook een even vraagje betreffende de nano-sim.
Op 19 augustus a.s treed mijn aanvraag van nummerbehoud in werking.
De simkaart die ik standaard geleverd krijg heb ik reeds geactiveerd.
Nu heb ik vanmiddag een nano-sim aangevraagd, aangezien ik binnenkort ook in het bezit ben van een iPhone.
Mijn vraag... Kan ik deze nano-sim meteen activeren of kan ik beter wachten tot nummerbehoud is over gezet?

B.v.d. voor de reactie

Groetjes Natascha


Hoi Tascha,

Je kunt je nanosimkaart meteen activeren. Als je dat maar niet op de dag van nummerbehoud doet. Dus ervoor of erna. En ik wil je ook adviseren om als je de iPhone 5 gaat gebruiken, hem eerst te synchroniseren met je pc met de simkaart erin. Sommige iPhone5's willen een simkaart zonder PIN, en dit is de manier om dat op te lossen. Je kunt ook altijd even hier kijken, mocht je ergens niet uitkomen. :)

Veel succes ermee!
Groetjes,
Charlene
Thanks Charlene, voor het antwoord en de tip
Het wachten is nu nog op de nano-sim! 😉
Badge +6
Thanks Charlene, voor het antwoord en de tip
Het wachten is nu nog op de nano-sim! ;-)


Hoi Tascha,

Graag gedaan en een fijne dag 🙂.

Reageer