Skip to main content
Ondanks afkoop, overzetten van Simyo naar KPN lukt niet sinds mei 2015 bezig ! Volgens KPN ligt het bij simy@





Dag meneer Akdemir,



Ondanks dat de aanvraag voor het overnemen van het telefoonnummer hier goed geregistreerd is blijft simyo de overname afwijzen. We zullen de aanvraag morgen nogmaals in het systeem zetten.



Met vriendelijke groet,



Else Kiers

Medewerker Frontoffice Mobiel ZM



KPN Nieuwsbrief



KPN

Zakelijke Markt

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Telefoon: (06) 1200 1200

Mobiel: 1200
Ondertussen is dit al de 9x of meer ben de tel kwijt, dat ze het invoeren in de algemene nummerbehoud systeem !



Ben benieuwd of het uberhaubt gaat lukken, in oktober loopt het contract sowieso af bij simyo en dan is afkoop niet meer nodig.
Geachte heer Akdemir,



Ik krijg van het hernieuwde verzoek voor Nummerbehoud opnieuw een afwijzing vanuit Simyo. Ik heb bij order 11351788 expliciet ; Afkoop in het opmerkingenveld aangegeven, maar de reactie van Simyo is wederom dat de eerst mogelijke datum van overgang niet eerder is dan 01-10-2015. Het enige dat ik kan doen is nogmaals het verzoek voor u indienen zodat deze handmatig wordt opgepakt door Simyo. Ik zal dit ook direct doen en spreek de hoop uit dat Simyo de aanvraag ditmaal op basis van de gemaakte afspraak goed zal keuren,



Met vriendelijke groet,

Rick Wegdam

Klantexpert Klantenservice Zakelijk Mobiel

cid:image001.gif@01CED0B7.3917B290

KPN

Zakelijke Markt

Postbus 30000

2500 GA Den Haag

K.v.K. Den Haag nr. 27124701

Website: www.kpn.com







Service



> Advies over KPN-producten

> Aanvragen en activeren Online Beheer

> Uw gegevens wijzigen

> Uw contractovername van uw mobiel regelen

> Hulp bij storingen





KvK Den Haag nr. 27124701, NL 009292056B01





Geachte heer Akdemir,



Ik krijg van het hernieuwde verzoek voor Nummerbehoud opnieuw een afwijzing vanuit Simyo. Ik heb bij order 11351788 expliciet ; Afkoop in het opmerkingenveld aangegeven, maar de reactie van Simyo is wederom dat de eerst mogelijke datum van overgang niet eerder is dan 01-10-2015. Het enige dat ik kan doen is nogmaals het verzoek voor u indienen zodat deze handmatig wordt opgepakt door Simyo. Ik zal dit ook direct doen en spreek de hoop uit dat Simyo de aanvraag ditmaal op basis van de gemaakte afspraak goed zal keuren,



Met vriendelijke groet,

Rick Wegdam

Klantexpert Klantenservice Zakelijk Mobiel

cid:image001.gif@01CED0B7.3917B290

KPN

Zakelijke Markt

Postbus 30000

2500 GA Den Haag

K.v.K. Den Haag nr. 27124701

Website: www.kpn.com







Service



> Advies over KPN-producten

> Aanvragen en activeren Online Beheer

> Uw gegevens wijzigen

> Uw contractovername van uw mobiel regelen

> Hulp bij storingen





KvK Den Haag nr. 27124701, NL 009292056B01
Hoi Beeldblauw, welkom op het forum van Simyo :)



Ik vind het erg jammer om te horen dat het niet soepel verloopt. Als ik je aanvraag er bij pak, dan begrijp ik niet zo goed waar het misgaat. Er zijn een paar verzoeken ingediend zonder opmerking “;afkoop”, maar ik zie ook een aanvraag met zo’n afkoop die is afgewezen. Sorry dat het zo stroef is gegaan.



Mijn collega van de Backoffice heeft je laatste aanvraag goedgekeurd. Op 31 juli gaat je nummer over naar je nieuwe provider.



Heb je van hun ook hierover bericht gekregen?

Reageer