Skip to main content
Beste mensen,



Ik heb onlangs een nieuwe prepaid Simyo simcard ontvangen. Ik heb daarvoor nummerbehoud aangevraagd. Op 29 april gaat mijn T-Mobile nummer over naar de nieuwe Simyo simcard.



Daarnaast heb ik al een paar jaar een andere Simyo simcard in gebruik.



Nu zou ik graag het nummer van de nieuwe Simyo simcard behouden en het T-Mobile nummer over laten gaan naar die andere Simyo simcard. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe moet ik dit aanpakken?



Alvast bedankt voor de info.
Op 29 april wordt mijn nummer geporteerd vanuit T-Mobile naar Simyo. Bij nader inzien wilde ik dus graag mijn nieuwe Simyo nummer behouden. Vandaag is VIER dagen voor de portering. De klantenservice zegde mij telefonisch toe dat het nummerbehoud zou worden geannuleerd. Toen ik even later nog een keer belde met een andere vraag, kreeg ik te horen dat dit toch niet mogelijk zou zijn. Er zouden namelijk 2 WERKdagen tussen dienen te zitten. Dat zou de 'procedure' volgens 'het systeem' zijn.



Kom op nou, wat is dit voor bureaucratie? Het gaat er bij mij niet in dat 'het systeem' er per se zo lang over moet doen. En computersystemen werken ook in het weekend. En waar gaat het uiteindelijk om? Om het weghalven van het vinkje bij nummerbehoud. Als men dit echt zou willen, zou het heus wel mogelijk zijn. Dit is een zeer slecht begin van mijn relatie met Simyo. Gelukkig heb ik om te proberen in eerste instantie voor prepaid gekozen. Ik denk dat ik het daarbij laat
Hoi Koala,



Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.