Skip to main content
Ik heb een simonly abonnement en dit wil ik graag stopzetten omdat ik voor 7 maanden naar het buitenland ga.

Als ik terugkom zou ik graag weer een abonnement nemen met hetzelfde nummer.

Is dit mogelijk, en zo ja, hoe moet ik dit aanvragen?
Je kan overstappen naar Pre Paid van Simyo met nummer behoud en als je weer terug bent doe je het omgekeerde.



Het is alleen wel zaak dat er in die 7 maanden tenminste 1x een belletje of smsje uitgaand word gepleegd / verstuurd. Dat moet bij Pre paid namelijk eens in de 6 maanden om je nummer te houden.
Hoi debbiedeben, welkom op het forum van Simyo :)



Je kunt je Sim Only abonnement niet een tijdje stopzetten. Het is mogelijk om je bundels te verlagen, zodat je alleen betaald voor de Belbundel 100. Als je je abonnement opzegt, dan vervalt je nummer ook.



Een andere mogelijkheid heeft Raytje al verteld 😃 Ook kan je overstappen naar Prepaid. Je bestelt dan een nieuwe Prepaid simkaart met nummerbehoud via onze website. Door deze aanvraag gaan wij je Sim Only abonnement stopzetten op de dag dat je nummer wordt overgezet naar de Prepaid simkaart.



Om je Prepaid simkaart en telefoonnummer actief te houden, hoor je deze minimaal één keer in de zes maanden uitgaand te gebruiken. Wanneer je weer terug bent in Nederland, dan kun je op je Mijn Simyo gebruikmaken van de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only'. Je Prepaid simkaart wordt op deze manier binnen 48 uur omgezet naar Sim Only.



Is je vraag beantwoord?



@Raytje; bedankt voor je hulp 😳

Reageer