Skip to main content
Hallo,



Ik heb afgelopen week mijn simyo abbonnement opgezegd ivm studie in het buitenland. Nu heb ik niet voor nummerbehoud gekozen maar mijn abbonement loopt officeel nog to eind oktober. Is het toch nog mogelijk om over te stappen op simyo prepaid met nummerbehoud?



Mvg,



Niels
Ik heb zelf gezocht en kwam dit topic tegen: https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/abonnement-opgezegd-maar-wil-toch-blijven-22508



Gaat dit principe nog steeds op?
Hoi niels2019, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je abonnement wordt stopgezet per 1 november. Het is mogelijk om je nummer over te zetten naar een Simyo Prepaid simkaart. Op onze website kun je een Prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud. Ook geef je aan dat je hebt opgezegd en per wanneer je wilt dat je nummer wordt overgezet.



Wanneer je al je eigen gegevens doorgeeft, dan krijg je een foutmelding. We zijn er mee bezig om dit op te lossen. Je kunt tijdens de bestelling de volgende fictieve gegevens opgeven:



Provider: KPN

Te behouden nummer: 0612345678

Simkaartnummer: 12345678



Na de bestelling ontvang je een e-mail met een tijdelijk nummer. Je kan het tijdelijk nummer, de juiste provider, je te behouden nummer en simkaartnummer e-mailen naar nummerbehoud@simyo.nl. Zo gaan mijn collega's van nummerbehoud het handmatig verwerken :)



Geef je door of het lukt?
Hoi niels2019, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je abonnement wordt stopgezet per 1 november. Het is mogelijk om je nummer over te zetten naar een Simyo Prepaid simkaart. Op onze website kun je een Prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud. Ook geef je aan dat je hebt opgezegd en per wanneer je wilt dat je nummer wordt overgezet.



Wanneer je al je eigen gegevens doorgeeft, dan krijg je een foutmelding. We zijn er mee bezig om dit op te lossen. Je kunt tijdens de bestelling de volgende fictieve gegevens opgeven:



Provider: KPN

Te behouden nummer: 0612345678

Simkaartnummer: 12345678



Na de bestelling ontvang je een e-mail met een tijdelijk nummer. Je kan het tijdelijk nummer, de juiste provider, je te behouden nummer en simkaartnummer e-mailen naar nummerbehoud@simyo.nl. Zo gaan mijn collega's van nummerbehoud het handmatig verwerken :)



Geef je door of het lukt?




Hoi Naomi,



Ik heb een prepaid kaart besteld met mijn gegevens en ik kreeg geen foutmeldingen. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn bestelling goed is aangekomen of moet ik mijn persoonlijke data nog een keer mailen?



Mvg,



Niels
Hoi Niels,



Top, ik zie dat het goed is gegaan bij je nieuwe Prepaid bestelling 😃 Je hoeft dan geen persoonlijke data nog te e-mailen. Je krijgt vanzelf een e-mail met de status van je aanvraag voor nummerbehoud.



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 🙂

Reageer