Ik ben overgestapt van Simyo Prepaid naar een Simyo Sim-only abonnement. Vorige week dinsdag kreeg ik een mail dat mijn nummer niet kan worden overgezet omdat er iets met de gegevens niet klopte, en dat ik even een mail met de juiste gegevens moest terugsturen. Dit heb ik dan ook meteen gedaan, maar desondanks heb ik nog steeds geen bericht gekregen dat mijn nummer is overgezet. Zou een admin misschien kunnen kijken hoe dit probleem op te lossen is?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum dennisM,
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin de postcode + huisnummer waarop je de bestelling hebt gedaan? Ik zie op het adres (gekoppeld aan het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het forum) geen bestelling voor een abonnement terug.
Overigens is het heel eenvoudig om van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement over te stappen. In dit topic staat uitgelegd hoe dit kan. Het is niet de bedoeling om een hele nieuwe bestelling te doen.
Groetjes,
Alex
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin de postcode + huisnummer waarop je de bestelling hebt gedaan? Ik zie op het adres (gekoppeld aan het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het forum) geen bestelling voor een abonnement terug.
Overigens is het heel eenvoudig om van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement over te stappen. In dit topic staat uitgelegd hoe dit kan. Het is niet de bedoeling om een hele nieuwe bestelling te doen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.