Skip to main content
Gisteren zou mijn oude nummer omgezet worden, maar helaas werkt netwerk nog niet !

Aanbeveling aan Simyo: bevestig overzetdatum pas als het waargemaakt kan worden en stuur in ieder geval bericht als omzetten meer tijd kost en geef dan aan wanneer overzetten wel gerealiseerd zal worden.
Hoi speedy, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Andere forumleden met dezelfde vraag kunnen dit topic zo sneller vinden :)



Jammer dat er verwarring is over je overstapdatum. Ik zie dat we op 27 oktober je nummer zouden overzetten. Afgelopen vrijdag is deze overstapdatum naar je gemaild. Vervelend dat je deze e-mail niet hebt gezien. Misschien is die in je spambox terechtgekomen 😕 Ook zie ik dat je vandaag met een medewerkster hebt gesproken. Je hebt vandaag het verzoek geannuleerd en een andere overstapdatum doorgegeven. We hebben een nieuwe verzoek voor je ingediend. Hopelijk komt er zo snel mogelijk een reactie van je oude provider 😮 Je ontvangt van ons via de e-mail je nieuwe overstapdatum.



Laat je weten wanneer je de e-mail binnen hebt?
Hoi Naomi,

Bedankt voor je bericht. Inmiddels heb ik nieuwe mail van jullie ontvangen dat vorige provider Ziggo verzoek om snellere overstapdatum is automatisch geweigerd, omdat het nummer is afgesloten.  Ik heb gisteren Ziggo gebeld en zij geven aan dat overzetten per direct mogelijk is als jullie een nieuwe verzoek doen met handmatige notitie: "in overleg met dhr Werkhoven van Ziggo is overzetten per direct afgesproken"



Ik verzoek je vandaag een nieuwe aanvraag met de gevraagde notitie in te dienen om het overzetten binnen paar dagen te kunnen afronden.



Alvast bedankt voor je service.
Hi speedy,



Je had je bericht (per ongeluk?) in vetgedrukte letters geplaatst. Ik heb dat omwille van de leesbaarheid eventjes aangepast.



Samen met onze afdeling nummerbehoud heb ik gekeken naar de hoeveelheid tekst die er te plaatsen is in het opmerkingenvakje, maar voor de hele zin

in overleg met dhr Werkhoven van Ziggo is overzetten per direct afgesproken


is geen ruimte, helaas.

We doen het verzoek nu opnieuw, maar dan met de opmerking

iom dhr Werkhoven

Reageer