Skip to main content

.

Vandaag is mijn Simyo simkaart actief geworden. De app zegt dat ik de simkaart kan gebruiken en dat het nummer is over gezet.

Als ik bel (met de nieuwe simkaart erin) is dat echter met het tijdelijke nummer, niet mijn oude nummer

Ook werkt mobiel internet niet. Hij geeft netjes Simyo aan als netwerk en 4g.

 

Ben ik te ongeduldig of kan er iets niet goed geconfigureerd staan?

2 uur later heb ik nu een sms gekregen dat het nummer is overgezet en dat is nu ook zo. Mobiel internet werkt nu ook.

 

Wel apart dat de app dan al eerder aangeeft dat het is overgezet terwijl dit nog niet het geval is. En dat alle communicatie naar de app verwijst en niet naar een sms.


Hi @FerdiM,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je nummer inmiddels is overgezet naar ons!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt om met je mee te kunnen kijken naar wat er precies is gebeurd. Ik zie dat je nummer rond 08:00 al overgezet zou moeten zijn, alleen was dit niet helemaal gelukt vanwege een error. Gelukkig is dit vanzelf opgelost en is je nummer daarna rond 09:00 als nog overgezet. Dit is waarschijnlijk de reden waarom er in de app werd aangegeven dat je nummer al overgezet zou moeten zijn, terwijl dit nog niet voltooid was. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk werkt alles nu naar behoren. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer