Skip to main content
Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij Simyo, maar ik krijg steeds de melding dat dat niet kan ivm de contractdatum. Nou heb ik mijn oude provider gebeld om het contract op te zeggen en het blijkt dat ik een zakelijk abonnement had daar en daarom pas in januari over kan. Bij Simyo had ik niet aangegeven dat ik zakelijke klant ben en dat kan ik nu ook niet meer wijzigen volgens mij. Ik wil nu dus de portering in januari uit laten voeren. Hoe moet ik dat nu aanpakken? 
Hoi MonBallon, welkom op ons forum!



Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Nummerbehoud, daar past het precies tussen :)



Jouw aanvraag voor nummerbehoud werd inderdaad telkens afgewezen door je oude provider vanwege de 3 maanden opzegtermijn die bij een zakelijk abonnement hoort.

Ik heb gevraagd of onze afdeling Nummerbehoud nu een nieuwe aanvraag gaat doen, en dan voor 2 januari 2015. Je wordt per mail weer op de hoogte gehouden van het verloop.



Je hoeft dus verder niets meer te doen 😃
Ja, ik heb het binnen. Bedankt!
Graag gedaan! :D

Het enige dat je nog wel even moet doen is je opnieuw op het forum registreren wanneer je nummer is overgezet.



Wil je dat ik dan je naam even aanpas zodat je dezelfde kunt gebruiken? Stuur me dan t.z.t. even een privéberichtje.

Reageer