Skip to main content
Hoi



Ik ben al een tijdje een trouwe simyo gebruiker en ik raad het iedereen ook aan. zo heb ik laatst mijn vader overgehaald om een abonnement met jullie af te sluiten.



Hij wilt graag zijn huidige nummer behouden (ivm werk, verre familieleden etc) maar als we dit online proberen aan te geven kunnen wij zijn provider: Delight Mobile (Prepaid) niet vinden in de lijst.



En met 2 nummers/mobieltjes lopen is GEEN optie.



Hoe kunnen we toch zijn nummerbehouden?
Hoi drakie,



Welkom op het forum 🙂

Goed dat je het komt vragen. En leuk dat je zo tevreden bent dat je Simyo ook anderen aanraadt:)

Kijk dan ook even hier naar de Vriendendeal. Dat kan voor jou interessant zijn.

Als je vaders provider niet in de lijst staat, dan dient hij het volgende te doen:



Hij verandert het te behouden nummer in 0612345678, en vult 12345678 als simkaartnummer in. Daarnaast kiest hij KPN als provider, in plaats van Delight Mobile.

Dan stuurt hij een e-mail naar de afdeling Nummerbehoud, op [email]Nummerbehoud@simyo.nl[/email]

Hij vermeldt hierin het tijdelijke telefoonnummer, het correcte simkaartnummer en het correcte te behouden telefoonnummer. Zij passen de aanvraag dan handmatig aan. Daarna ontvangt hij van hun een bevestiging. :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer