Skip to main content
Goedenavond,



Vandaag zou mijn nummer worden overgezet van Hi naar Simyo. Ik heb de simkaart van Simyo vorige week geactiveerd. 

Gisteren heb ik een email bericht van Simyo ontvangen, dat  ik Simyo simkaart in mijn toestel moet plaatsen zodra mijn oude simkaart niet meer werkt.



Alleen ik kan nog steeds bellen en gebeld worden op mijn oude simkaart. Hieruit trek ik de conclusies dat er iets mis gegaan met het overzetten van mijn nummer. Sinds vanochtend moet ik bij Simyo inloggen met mijn nummer wat overgezet zou worden. Gisteren moest ik nog inloggen met mijn tijdelijk nummer van Simyo.



Waar gaat het mis? Hoe kan dit opgelost worden?



Gr. José
Ik heb precies het zelfde probleem, ik moest gisteren mijn simkaart activeren zodat hij vandaag zou worden overgezet. Maar er ging niks van mijn bundel af, zoals het op de simyo app staat. Toen een vriendin van mij net zei dat ik met 2 nummers berichte had ik door dat er wel iets mis moest zijn. Ik heb mijn oude simkaart in mijn telefoon gedaan, en die doet het nog gewoon! Wat nu vraag ik me af...
Hoi Jose1984 en Kim..,



Op maandag hebben we te maken gehad met een vertraging op het KPN netwerk. Daardoor zijn de telefoonnummers pas in de avond overgezet in plaats van overdag. Sorry voor het ongemak wat jullie daar eventueel van hebben ondervonden.

Hebben jullie 's avonds kunnen merken dat het telefoonnummer alsnog op de Simyo simkaart is overgezet? Anders hoor ik het graag, dan ga ik ermee aan de slag.



Groetjes, Charlene

Reageer