Skip to main content
Hallo, ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement opgezegd bij Simyo om over te stappen naar Ben. Hierbij heb ik een aanvraag gedaan om mijn nummer te behouden. De aanvraag is goedgekeurd maar mijn nummer wordt pas op 23 maart overgezet terwijl ik als einddatum bij Simyo 29 februari heb opgegeven. Betekend dit nu dat ik 23 dagen onbereikbaar ben? Als dit het geval is, hoe kan ik dit probleem dan tijdelijk oplossen?



Alvast bedankt!
Hoi markvmaaren,



Wat jammer om te lezen dat je overstapt naar een andere provider. Omdat je een maand opzegtermijn hebt, is de overstapdatum inderdaad automatisch op 23 maart gezet (1 maand vanaf de bestelling).



Omdat je de nieuwe provider jouw abonnement laat opzeggen, blijft het abonnement bij Simyo doorlopen totdat het nummer is overgezet naar Ben. Je bent dus niet onbereikbaar voor 23 dagen lang 😉.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes, Tiury

Reageer