Skip to main content
Goedendag,



Ik ben al de halve dag bezig met mijn nummer behoud. Wat blijkt nu het zit aan twee kanten fout.



Telfort wijst mijn nummerbehoud steeds af volgens u, maar zij hebben de laatste 4 aanvragen niet eens binnen gehad. Daarnaast is het zo dat het nummerbehoud niet eerder dan 60 dagen voor afloop van het contract kan worden aangevraagd (wist ik ook niet hoor), dus pas op 6-11-2015 kan het nummerbehoud worden aangevraagd voor mijn telefoonnummer.



Hoe kan ik nu zorgen dat het nummerbehoud pas 6-11 wordt aangevraagd en dat het ook goed wordt aangevraagd en niet zogenaamd wordt afgewezen terwijl de aanvraag niet eens bij Telfort is binnen gekomen? Ik ga namelijk niet nog meer geld spenderen aan bellen met klantenservice nummers die verder dan toch niets voor me kunnen betekenen omdat de aanvraag er niet eens ligt.



Bij voorbaat dank voor uw informatie.
Hoi Tasmara,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te lezen dat je graag naar ons wilt overstappen. Dat dit proces nogal stroef verloopt is natuurlijk niet handig.



Ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat de aanvraag geblokkeerd is. Het is voor mij niet mogelijk om in te zien of het verzoek daadwerkelijk bij Telfort binnen is gekomen. Ik zie alleen of de aanvraag is verzonden, en wat de status hiervan is. Alle aanvragen staan in dit geval op afgekeurd.



Uit jouw bericht begrijp ik dat jouw contract nog loopt tot 6 januari. In dat geval mogen wij inderdaad maximaal 2 maanden voor deze datum een aanvraag indienen. Dit zou dan dus kunnen vanaf 6 november. Klopt het dat jouw contract nog loopt tot 6 januari 2016?



Op het moment dat dat het geval is, kan ik de aanvraag nu niet opnieuw indienen. We moeten dan wachten tot 6 november. We kunnen jouw nummer dan per 6 januari overnemen. Als jij mij dit kan bevestigen, ga ik een agendapunt aanmaken voor je. Ik zorg er dan voor dat de aanvraag opnieuw ingediend wordt. Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Mijn contract loopt nog tot 4 januari 2016.



Alvast bedankt voor je hulp.



Met vriendelijke groet,

Tasmara Reuling
Hoi tasmara,



Ik heb het verzoek in mijn agenda gezet. We zullen 'm op 4 november indienen voor 4 januari 🙂. Dan houden we ook gelijk rekening gehouden met die 2 maanden.



Groetjes, Tiury
Hoi Tasmara,



We hebben zojuist opnieuw een verzoek voor je gedaan 🙂 Binnen enkele dagen zou je een goedkeuring per e-mail moeten ontvangen. Hou je ons op de hoogte?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Wederom wordt het keer op keer afgewezen omdat er steeds een ander simcard nummer in jullie systeem komt te staan. Ik heb het nu al twee keer aangepast naar het juiste nummer, maar het wordt weer afgewezen en dan kijk ik en dan staat er weer een veel te lang nummer in. Ergens gaat er dus iets gigantisch fout.



groeten,



Tasmara
Nu weer, kijk ik bij de gegevens van de aanvraag weer dat rare nummer. ik kan bezig blijven.
Hoi tasmara,



Ik had expliciet gevraagd hier rekening mee te houden bij de aanvraag, maar dat is niet gebeurd. Sorry hiervoor 🙂. Ik ga het meteen aan laten passen door onze nummerbehoud afdeling.



Groetjes, Tiury

Reageer