Skip to main content

.

Bij  Status Nummerbehoud krijg ik de volgende melding:



De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden:

Vorige provider geeft aan dat het verzoek tot nummerbehoud niet uitgevoerd kan worden. Neem contact op met uw vorige provider.




Van mijn huidige provider kreeg ik te horen dat ik niks hoef te regelen en dat zij het verzoek van de nieuwe provider afwachten die alles zal regelen.



Wat is nu de te nemen stap? 

NB: er is nu geen mogelijkheid om een nieuwe aanvraag in te dienen



Mvg, Sjouke
Hoi Sjouke, wat leuk dat je naar Simyo overstapt! :)



Wel jammer dat het nog wat werk om handen heeft, maar ik ga je daar zo goed mogelijk bij helpen. Het klopt dat jij nu geen nieuwe aanvraag meer kan doen via Mijn Simyo, daarom heb ik dit samen met de nummerbehoud afdeling gedaan voor je.



Ik heb nog even gewacht totdat hij is goedgekeurd, maar we hebben nog geen antwoord van je vorige provider ontvangen. Dit is nog heel eventjes afwachten. Je ontvangt hier binnen 3 werkdagen bericht over 🙂



Laat je me weten als je de e-mail hebt ontvangen?
Helemaal top, ik ben nu volledig over naar Simyo.

Bedankt voor de goede service! 
Dat is fijn om te horen, Sjouke :)



Graag gedaan en mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer