.

Beantwoord

nummerbehoud is geweest maar kan nog niet bellen

  • 9 May 2014
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik heb vandaag mijn simkaart geactiveerd en kan wel bellen maar niet gebeld worden . Wanneer ik iemand bel komt mijn eigen nummer niet bij hun in beeld maar mijn tijdelijke nummer van symio terwijl ik wel nummerbehoud heb aangevraagd hoe nu verder?????
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2014, 11:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +3
Hoi alko,

Waarschijnlijk (als ik het zo lees...) is je telefoonnummer (voor nummerbehoud) nog niet overgezet naar Simyo. Waardoor je nu je tijdelijke nummer gebruikt, ik zou hiermee wel oppassen want hierdoor kunnen jouw kosten hoog oplopen. Je bundels zijn namelijk nog niet geactiveerd door Simyo.

Dit kan ik je niet met 100% zekerheid zeggen, omdat ik geen medewerker ben en jouw simkaart kan uitlezen. 
Misschien kun je eens controleren op "Mijn Simyo" of jouw bundels al in gebruik zijn en of nummerbehoud volledig 100% is afgerond.

Ik wens je nog een fijne avond!

Groetjes, Mike.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi alko, welkom op het Simyo forum!

Gelukkig heeft mmatheeuwsen geen gelijk (maar wel bedankt voor het meedenken;)) Je nummer is wel overgezet naar Simyo.
Je hebt alleen wel je simkaart geactiveerd op de dag dat je nummer werd overgezet en dat gooit roet in het eten. We adviseren dan ook altijd per mail om uiterlijk 1 dag van te voren te activeren.
Zoals gezegd; dat gooit roet in het eten, maar geen 3 dagen lang... Je hebt inmiddels ook via de telefonische klantenservice al bijstand gehad, maar toen ik je net wilde bellen ging dat niet...

Ik heb deze kwestie daarom neergelegd bij onze IT mensen, wie weet dat zij iets kunnen betekenen voor je.

Je telefoon is wél simlock vrij toch? In dat geval zul je contact op moeten nemen met je oude provider. Zij kunnen je de unlockcode geven.

Reageer