Ik heb nu een T-mobile abonnement maar ga per 19-02 over naar Simyo.
Toen ik T-mobile belde om mijn abonnement op te zetten, zeiden ze dat, omdat ik nummerbehoud wil, Simyo het abonnement voor mij zou opzeggen.
Dat kon ik niet zelf doen.
Bij de simyo abbonnementsaanvraag heb ik ook nummerbehoud aangevraagd, en Simyo heeft dat geregeld en zoals de Mijn Simyo pagina nu vermeldt, met T-mobile afgesproken dat ik op 19-02 overga.
Echter ik kan op My Tmobile niet zien dat mijn abonnement daar nu is opgezegd.
Is mijn abonnement bij Tmobile nu wel opgezegd, is mijn vraag?
Bladzijde 1 / 1
Misschien kun je beter even contact opnemen met T-Mobile?
Hoi Sleep,
Welkom op het forum, en binnenkort ook welkom bij Simyo :)
Een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud telt als een opzegging. Ik zie ook dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 19-2. Dat betekent dat op die dag je 06nummer op de Simyo simkaart wordt gezet. Je abonnement bij je huidige provider houdt dan op. Een bevestiging van die opzegging vraag je, zoals RicoK ook al aangeeft, het beste bij je huidige provider. Dan weet je zeker dat het daar ook goed verwerkt is.
Hebben wij je zo een beetje kunnen helpen?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum, en binnenkort ook welkom bij Simyo :)
Een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud telt als een opzegging. Ik zie ook dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd voor 19-2. Dat betekent dat op die dag je 06nummer op de Simyo simkaart wordt gezet. Je abonnement bij je huidige provider houdt dan op. Een bevestiging van die opzegging vraag je, zoals RicoK ook al aangeeft, het beste bij je huidige provider. Dan weet je zeker dat het daar ook goed verwerkt is.
Hebben wij je zo een beetje kunnen helpen?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.