L.S.
Namens mijn 85jarige moeder: We willen haar RaboMobiel nummer omzetten naar een Simyo. Het tijdelijke nummer hebben we gekregen en we hebben via de site het (lange) SIM-kaartnummer opgegeven. KPN herkend het niet. Zouden jullie het nummer willen terugbrengen naar x cijfers en de aanvraag opnieuw indienen?
Bladzijde 1 / 1
U schrijft KPN herkent het niet.
Waar heeft u deze gegevens ingevuld?
Waar heeft u deze gegevens ingevuld?
Hoi Rsteeman,
Welkom op het Forum!
Wat leuk dat je moeder klant van ons is geworden. Wel erg balen dat haar nummerbehoud niet is goedgekeurd.
Volgens onze gegevens klopt de combinatie van het telefoonnummer en simkaartnummer niet. Het is voor ons niet mogelijk om het simkaartnummer te verkorten. Ik adviseer je om contact op te nemen met RaboMobiel voor het juist simkaartnummer. Wanneer je hierover beschikt, kun je via Mijn Simyo een nieuw verzoek indienen. Als je hier niet helemaal uitkomt, dan kun je ons het juiste simkaartnummer toesturen. Wij zorgen er dan voor dat een nieuw verzoek wordt ingediend!
Laat je het weten als je hier vragen over hebt?
@ Ray, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Wat leuk dat je moeder klant van ons is geworden. Wel erg balen dat haar nummerbehoud niet is goedgekeurd.
Volgens onze gegevens klopt de combinatie van het telefoonnummer en simkaartnummer niet. Het is voor ons niet mogelijk om het simkaartnummer te verkorten. Ik adviseer je om contact op te nemen met RaboMobiel voor het juist simkaartnummer. Wanneer je hierover beschikt, kun je via Mijn Simyo een nieuw verzoek indienen. Als je hier niet helemaal uitkomt, dan kun je ons het juiste simkaartnummer toesturen. Wij zorgen er dan voor dat een nieuw verzoek wordt ingediend!
Laat je het weten als je hier vragen over hebt?
@ Ray, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Hoi Asma,
Ik heb een foto gemaakt van de SIM-kaart. Kan ik die via een prive-bericht sturen?
Gr.Roel
Ik heb een foto gemaakt van de SIM-kaart. Kan ik die via een prive-bericht sturen?
Gr.Roel
Je kan geen bestanden sturen via prive berichten.
Bedankt voor de reactie. Ik laat het verder over aan Simyo. Die kunnen meer zien dan ik als klant zijnde.
Bedankt voor de reactie. Ik laat het verder over aan Simyo. Die kunnen meer zien dan ik als klant zijnde.
Hoi RSteeman,
Wat jammer dat je nummerbehoud niet helemaal soepel gaat. Ik zie dat je een verkeerd simkaartnummer hebt ingevoerd. Geen zorgen, we hebben het voor je aangepast. Het nummerbehoud is goedgekeurd voor 17 oktober. Over 4 daagjes dus. Hoe vind je dat?
Groetjes,
Caspar
Wat jammer dat je nummerbehoud niet helemaal soepel gaat. Ik zie dat je een verkeerd simkaartnummer hebt ingevoerd. Geen zorgen, we hebben het voor je aangepast. Het nummerbehoud is goedgekeurd voor 17 oktober. Over 4 daagjes dus. Hoe vind je dat?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.