Skip to main content
Ik wou graag mijn huidige nummer behouden maar dat blijkt niet mogelijk. Geen probleem, maar ik wil nu dus graag deze aanvraag annuleren. Ik weet alleen niet hoe. Ik kan het ook niet vinden op mijn Simyo. Daar staat alleen de optie om de nummerbehoud aanvraag nogemaals in te dienen.



Dank je wel.
Hoi,



Een moderator kan je hierbij helpen. Die streven ernaar om je binnen een dag van een antwoord te voorzien. Dus nog even geduld. Heb je erg veel haast dan kun je bellen met de klantenservice.
Beste Alexia,



Zoals jij het nu omschrijft, lijkt het er al op, dat jouw aanvraag voor nummerbehoud al is geannuleerd.

Aangezien je na inloggen op "mijn Simyo", de melding "nummerbehoud opnieuw of nogmaals aanvragen" te zien krijgt, terwijl je anders de status van je aanvraag voor nummerbehoud te zien krijgt (in een blauwe balk).

Ook heb je, als het allemaal goed is gegaan, van Simyo email's ontvangen met daarin de status en/of annulering van jouw aanvraag voor nummerbehoud.

Het kan dus zijn, dat je ze nog niet hebt gezien of dat ze per ongeluk in het postvak "spam" terecht zijn gekomen.



Ik ga ervan uit, gezien wat je schreef, dat je aanvraag voor nummerbehoud al is geannuleerd, gezien je de melding in "mijn Simyo" krijgt, dat je hem opnieuw dient aan te vragen.



100% uitsluitsel, zal je van 1 van de moderatoren krijgen.

Dus wat "Raytje" als schreef, nog even geduld.
Hoi Alexia Mathers,



Welkom op het forum.



Je aanvraag nummerbehoud is door je huidige provider afgewezen om je nog een contract nog een langere tijd loopt.



Als je een aanvraag is afgewezen hoef je deze niet te annuleren. Alleen als je bij een goedkeuring (en je af wil zien van de overzetting) hoort de aanvraag geannuleerd te worden. In jouw situatie is dit dus niet nodig. 🙂 Je hoeft ook niet bang te zijn dat dit problemen gaat opleven bij een toekomstige nieuwe aanvraag. Er zal niet gekeken worden naar deze afwijzing.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@Raytje en MichD, bedankt voor jullie reacties.

Reageer