Skip to main content
Ik krijg net een bericht dat mijn nummerbehoud is afgewezen met als reden: “Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.”



Wat moet ik met deze melding? We zetten het nummer niet over want het mag overgezet worden? Ik heb nooit eerder nummerbehoud aangevraagd, alleen Simyo.



Mijn contract bij mijn huidige provider verloopt 7 maart 2014. Derhalve dient aanvraag van contractopzegging voor 7-februari voltooid te zijn, anders wordt deze automatisch een maand verlengt (opzegtermijn).



Betekent dat het afwijzen van nummerbehoud, dat het contract met mijn vorige provider niet is opgezegd?

Zijn er nog mogelijkheden om nummerbehoud te regelen (en dus contractopzegging) voor de aangegeven datum?



Zo niet is dit gelijk een heel naar begin bij Simyo, met redenen die al gelijk niet te volgen zijn.



Graag spoedig een antwoord.
Net telefonisch contact gehad, blijkbaar is deze melding door een technische storing veroorzaakt en is het nummerbehoud alsnog goedgekeurd.



topic mag op slot 
Hoi JeroenH, welkom op het Simyo forum :)



We hebben inderdaad een aantal aanvragen die goedgekeurd waren per ongeluk gemaild dat ze afgekeurd waren.

Gelukkig is het je al duidelijk!



Don't be a stranger here!
Toch nog 1 dingetje:  het nummerbehoudsaanvraag staat nu nogsteeds als afgewezen in mijn simyo, wordt dit nog aangepast? dingen zoals ingangsdatum staan in mijn simyo nog steeds als niet bekend, terwijl het volgens klantenservice op schema loopt.
Toch nog 1 dingetje:  het nummerbehoudsaanvraag staat nu nogsteeds als afgewezen in mijn simyo, wordt dit nog aangepast? dingen zoals ingangsdatum staan in mijn simyo nog steeds als niet bekend, terwijl het volgens klantenservice op schema loopt.



Hoi JeroenH,



Ja hoor, dit wordt allemaal aangepast. In jouw geval is dat gisterenavond gebeurd, zie ik.

Je zou het dus nu ook goed weergegeven moeten zien. Klopt dat?



Groetjes,

Charlene

Reageer