Skip to main content
Beste Simyo,



Gisteren is mijn nummer overgezet op de juiste afgesproken datum. DWZ mijn oude simkaart ontvangt geen dienst meer. Echter, via mijn nieuwe simkaart kan ik nog steeds niet bellen of sms'en. Ik heb mijn simkaart al geactiveerd. Hoe kan dit verholpen worden?



Ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen, aangezien dit mijn enige telefoon is en ik dus niet bereikbaar ben.



Vriendelijke groet,

Vera
Zet het toestel even helemaal uit, ga even koffie drinken en zet hem weer aan.
Heb ik meerdere malen gedaan, en vannacht stond-ie ook de hele nacht uit. Ook de sim er al een keer in en uit proberen te halen..
Daar moet een moderator even naar kijken, die zijn er maandag weer. Of maandag de klantenservice bellen, dat werkt sneller.
Beste Simyo,



Gisteren is mijn nummer overgezet op de juiste afgesproken datum. DWZ mijn oude simkaart ontvangt geen dienst meer. Echter, via mijn nieuwe simkaart kan ik nog steeds niet bellen of sms'en. Ik heb mijn simkaart al geactiveerd. Hoe kan dit verholpen worden?



Ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen, aangezien dit mijn enige telefoon is en ik dus niet bereikbaar ben.



Vriendelijke groet,

Vera




Hoi VeraElisabeth,



Welkom op het forum :)

Wat voor melding geeft je toestel? En welk toestel gebruik je? Kun je de Pincode nog wel invoeren?

Heb je de Simyo simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?



Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene
Ah, ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad.

Je gebruikt een iPhone 5? Die moet je eerst even synchroniseren met de PC. Als dat niet heeft geholpen kun je nog een handmatige reset proberen:

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)

-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt



Laat je even weten of het is gelukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer