Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Omdat jullie klantenservice vervelend genoeg niet bereikbaar is, dan maar even zo. Volgens jullie correspondentie wordt mijn telefoonnummer vandaag overgezet van hi naar Simyo Sim Only. Toen ik in de loop van de ochtend niet meer met mijn Hi SIM-kaart kon bellen, nam ik aan dat dat het moment was en ben ik naar mijn Simyo Sim kaart geswitcht. Echter, ik begrijp nu van een vriendin dat ik met mijn tijdelijke Simyo nummer sms, dat wil dus zeggen: buiten mijn bundel. Is er iets misgegaan met de overzetting? Hoe weet ik wanneer ik met Simyo met mijn eigen nummer bel?



Hoe dan ook zou ik graag snel antwoord van jullie ontvangen aangezien jullie telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik zet mijn nummers uiteraard niet online, wel heb ik ook een mail gestuurd naar porteringen. 



Met vriendelijke groet,

Anne Suzanne Bertens
Hier precies hetzelfde geval. Nummer zou vandaag overgezet worden. Nog niets. Vanmorgen klokslag negen gebeld, maar ook toen was klantenservice niet bereikbaar.Als ik alle perikelen lees op dit forum heb ik eigenlijk al spijt als haren op mijn hoofd. Ik wacht nog tot vanavond, indien e.e.a dan nog steeds niet werkt zeg ik meteen weer op.
Beste Simyo,



Inmiddels heeft de portering plaatsgevonden. Geen problemen meer dus. Blijft staan dat het uitermate storend is dat jullie telefonisch zo slecht bereikbaar zijn, getuige ook de reactie hierboven (dus zowel om 9u 's ochtends als om 13u, 15u en 16u niet te bereiken) Niet klantvriendelijk in een situatie als deze, waar een dag of wat wachten op reactie via het forum niet wenselijk is.



Groet,

Anne Suzanne
Welkom op het forum annesuzanne,



Het klopt dat dit vervelend is. We doen momenteel ons best om deze situatie te verbeteren. In ieder geval goed om te horen dat het telefoonnummer is over gezet.



@Micveenstra. Ik heb je vraag in dit topic beantwoord, omdat je daar ook een reactie had geplaatst.



Nogmaals excuses voor de beperkte bereikbaarheid.



Groetjes,



Alex

Reageer