Skip to main content
Juist mijn simyo kaart geregistreerd, en de status van nummerbehoud bekeken.

Nu staat er bij gegevens door mij verstrekt de gevraagde nummerbehouddatum 15-09-2014.



Bij de aanvraag kon ik geen datum aangeven alleen zo spoedig mogelijk. de vervaldatum van mijn huidige

Vodafonecontract is 5 november 2014 en ik wil dus per die datum gebruik gaan maken van mijn simyoabonnement.



Gaat dit nu goedkomen ?



Zojuist sms van Vodafone dat nummerbehoud is goedgekeurd en dat mijn abonnement per 10 okober geporteerd wordt.

Houdt dit nu ook in dat mijn Vodafone abo dat einde contractdatum 5 november heeft ook eindigt per 10 oktober?

Zou wel fijn zijn overigens.
Hoi Hubble1955,



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat mensen met eenzelfde vraag het topic makkelijker kunnen vinden :)



Wat vreemd dat je niet zelf een gewenste overstapdatum kon invullen, wat ging er mis? 😕



Wanneer je contract nog t/m 5-11-2014 loopt, maar Vodafone nu een goedkeuring heeft gegeven voor 10-10-2014, betekent dit in het geval van Vodafone dat ze een afkoopsom in rekening zullen brengen voor de resterende tijd.



Wanneer je dit niet wil, wat ik goed zou kunnen begrijpen, dan kunnen we dit verzoek voor je annuleren en een nieuw verzoek doen voor 5-11. Als je wil dat we dit doen, geef ons dan even een seintje, dan gaan we dit in orde voor je maken! :)



Ik hoor graag van je!
Beste Kim,



Bij mijn aanmelding bij Simyo inzake betreffende mijn abonnementsaanvraag kon ik in alle browsers(IE, Firefox en Chrome) alleen de optie so zpoedig mogelijk, va 60 dagen actief aanklikken. die met datums, die nauwelijksleesbaar waren deed helemaal niets. Nu redeneer veelal logisch en ging er vanuit dat mijnabonnement loopt af per 05 november 2014 dus zo spoedig mogelijk is 05 november 2014.



Het verbaasde mij dan ook dat ik eerst via mijn Vodafone sms bericht kreeg dat ik over zou gaan per 10-10-2014 vandaar mijn vraagstelling.



Als Vodafone haar facturering staakt per 10 oktober dus dat ik geen boete hoef te betalen en dus aan hen hoeft te betalen tot 10-10-2014 dan mag van mij het 10-10-2014 blijven maar als men 05 november einde contract vindt dan graag je laatste gegeven optie en eerste aanvraag annuleren en heraanvragen voor 5 november.



Wil je mij berichten wat jullie gaan doen ?



alvast bedankt
Hoi Hubble1955,



Dankjewel voor de extra informatie over het niet kunnen aanklikken van de gewenste overstapdatum, we gaan het in de gaten houden :)



Vodafone is degene die je kan vertellen of er wel of niet een afkoopsom in rekening zal worden gebracht wanneer we je nummer op 10 oktober zouden overnemen.



Ik verwacht op basis van eerdere ervaringen dat ze wel een afkoopsom dan in rekening gaan brengen, maar om het zeker te weten, wil ik je aanraden om dit even na te vragen bij Vodafone :)



Ik hoor het graag van je!
Oke Kim,



Ik heb contact gehad met Vodafone, die zijn bijna onbereikbaar, maar dat is gelukt.

De boete is 5/6 van mijn maandbedrag bij Vodafone, maar omdat het abo bij Simyo zo goedkoop is kost de overstap per 10 oktober mij per saldo 2 euro. Dus wil ik graag de nu aangekondigde overstapdatum 10 oktober houden Dus wordt ik per 10 oktober Simyo abonne.



Alvast bedankt.

🆒:D



Hoi Hubble1955,



Dankjewel voor de extra informatie over het niet kunnen aanklikken van de gewenste overstapdatum, we gaan het in de gaten houden :)



Vodafone is degene die je kan vertellen of er wel of niet een afkoopsom in rekening zal worden gebracht wanneer we je nummer op 10 oktober zouden overnemen.



Ik verwacht op basis van eerdere ervaringen dat ze wel een afkoopsom dan in rekening gaan brengen, maar om het zeker te weten, wil ik je aanraden om dit even na te vragen bij Vodafone :)



Ik hoor het graag van je!


Hoi Hubble1955,



Ah helemaal goed, dan laten we het zo! 😃

Reageer