Skip to main content
Hallo,



Ik heb een Simyo prepaid, maar nu een Simyo abo bestelt via de site. Volgens de veel gestelde vragen moest ik :

"Het is mogelijk om over te stappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only. Bestel hiervoor een abonnement naar keuze via simyo.nl. Vraag hierbij nummerbehoud aan en kies 'Simyo Prepaid' als huidige provider."



Dat heb ik gedaan maar nu is nummerbehoud geweigerd en ik heb daar een email over gehad.



In de email staat dat ik nu in m'n prepaid account nummer behoud moet aanvragen? Klinkt alleen niet logisch want ik wil geen nummer op m'n prepiid laten overzetten. maar op m'n abo. Ben een beetje in de war. Hoe komt het goed?



Met vriendelijke groet,

Stefan
Hallo,



Ik zit ook met het probleem dat ik een abonnement heb aangevraagd terwijl ik al met prepaid bij Simyo zat. Ik heb dat abonnement los besteld en niet via Mijn Simyo zoals ik nu achteraf achter ben gekomen. Kan ik mijn nieuw ontvangen simkaart gewoon retour sturen en dan later wel goed via mijn account een abonnement aanvragen? Want ik wil graag mijn oude nummer houden.



Groetjes,



Marie-Angela
Welkom op het forum Marie-Angela,



Indien je jouw nieuwe simkaart niet geactiveerd hebt kan je deze ongeactiveerd retour sturen.

Reageer