Skip to main content
Hallo,





onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij Simyo, ik heb echter wel nummerbehoud aangevraagd.

Nou is deze afgewezen, omdat ik perongeluk de verkeerde huidige provider in heb gevuld.

Vodafone prepaid moest zijn Blyk.

Ik heb contact opgenomen met Blyk en zij zeiden dat ik via Simyo de nummerbehoud gegevens moest wijzigen.

Dit heb ik gisteren geprobeerd, maar het enige wat ik in kon vullen was 'Overige'.

Ik heb daarin kort mijn probleem in uitgelegd, maar opnieuw werd het verzoek afgewezen.

Een nieuwe aanvraag tot nummerbehoud duurt dan minimaal tot 8 februari stond op de site,

ik wil echter niet zolang wachten met mijn nieuwe abonnement.



Is hiervoor een oplossing? Ik hoor het graag.





Vriendelijke groeten,

Anne
Hoi Annnns,



Welkom bij Simyo en op ons forum:)



In het geval van Blyk ligt de aanvraag inderdaad wat gecompliceerder. Je geeft fictieve gegevens op bij je aanvraag, en stuurt vervolgens de juiste gegevens naar nummerbehoud[at]simyo.nl.



Ik heb zojuist een nieuwe aanvraag voor je ingediend met Blyk als provider. Ook heb ik gevraagd of het nummer zo snel mogelijk naar ons over kan.:D



Je zal een mail ontvangen over de aanvraag, en ik zal het zelf ook in de gaten houden.



Heb ik je vraag zo beantwoord?
Hoi Annnns,



Ik zie dat je aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd:D Als je nummerbehoud is uitgevoerd zul je jezelf wel opnieuw in moeten schrijven voor het forum, omdat dit gekoppeld is aan je telefoonnummer.



Had je de mail al gezien?

Reageer