Hallo,
Ik heb bijna exact hetzelfde als velen hier op het forum.Ā Bij het aanvragen vandaag van een abonnement op 21-01-2013 had ik via de website (met inloggen in mijn simyo) een ĀSimyo 100 met Internetbundel 200Ā aangegeven en mijn prepaid simyo nummer te behouden.
Bij deze invoer van nummerbehoud werd er gevraagd om de vorige provider te selecteren maar Simyo staat daar niet tussen ! Ik kwam dus niet verder .
Ook het huidige simkaartnummer wordt niet herkend ! Het is een simkaart van Simyo . Toen heb ik KPN/HI geselecteerd, en de aanvraag "er door gedrukt".
Het is wel de bedoeling om mijn prepaidnummer 06* van Simyo om te laten zetten naar het ĀSimyo 100 + Internetbundel 200Ā abonnement.
Mijn vraag is eveneens om dit alsnog te herstellen door Simyo zodat het (Simyo) prepaidnummer 06* geporteerd wordt naar het aangevraagde nieuwe (Simyo) abonnement waarvan de 0,01 betaling wel al heeft plaats gevonden.
Dit lijkt mij toch echt een "bug"op de site die door Simyo asap moet worden opgelost.
Ik heb eveneens een mail gestuurd naar de porteringen@simyo . Nog niets van terug gehoord.
Nieuwe simkaart heb ik inmiddels in huis.
Wat moet ik nu doen ?
Nieuwe simkaart wel of niet activeren ?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Simyo,
Ondanks berichten hier op het forum, en een mail die ik had gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] , krijg ik toch een afwijzing voor nummerbehoud van de afdeling porteringen.
Dit gaat helemaal fout en/of er wordt langs elkaar heen gewerkt.
Graag z.s.m. nummerbehoud alsnog regelen svp.
Dank u.
Ondanks berichten hier op het forum, en een mail die ik had gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] , krijg ik toch een afwijzing voor nummerbehoud van de afdeling porteringen.
Dit gaat helemaal fout en/of er wordt langs elkaar heen gewerkt.
Graag z.s.m. nummerbehoud alsnog regelen svp.
Dank u.
Voor ik het vergeet, ik hebĀ 2 ticketnummers van Simyo voor hetzelfde probleem.
355932 en 357376
355932 en 357376
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.