.

Beantwoord

nummerbehoud geannuleerd en toch oude nummer nu?

  • 16 June 2014
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

Badge
ik heb eerst nummerbehoud ingevuld maar meteen op allerlei manieren dit proberen te annuleren.
Meteen daarop kreeg ik bevestiging dat het gannuleerd was en ik met mijn nieuwe nummer kon bellen meteen.
Dit een paar dagen gedaan en mensen mijn nieuwe nummer gegeven.
Nu wilde ik vandaag via ING dit ook wijzigen en dan krijg je een blokkade tot het nieuwe nummer is geactiveerd.
Maar wat blijkt ineens??? Ik heb mijn oude nummer ineens terug!!
Het nummerbehoud is blijkbaar toch doorgezet na een aantal dagen. En mijn oude simkaart is ineens inactief, terwijl ik die nog nodig had!
ik kan geen betalingen meer doen en kom zo achter te liggen.
hoe kan het dat ik eerst met een nieuw nummer bel en ineens toch nummerbehoud krijg terwijl ik dit op tijd geannuleerd had en ik hier ook een bevestiging van heb gehad???
icon

Beste antwoord door Ernst 17 June 2014, 16:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Ik denk dat je het beste even met 1200 moet bellen (Gratis voor simyo klanten) en daar even na vraag moet doen hierover.
Want als u een bericht heeft  gekregen dat het geanuleerd was dan is er iets fout gegaan.


Mvg

Alex32
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dacia75,

In je gegevens zie ik dat je inderdaad vorige week je nummerbehoud hebt laten annuleren en je bundels meteen wilde gaan gebruiken.
Het vergde even wat onderzoekwerk, maar wat bleek; in het achterliggende systeem waar de overdrachten van de telefoonnummers geregeld worden mee geregeld worden is die annulering niet doorgekomen.
Het gevolg heb je dus ondervonden.
Ik heb dit meteen doorgezet naar onze IT afdeling en er is alsnog voor gezorgd dat het rechtgezet is.
Dat moest ook wel, want behalve dat je het verkeerde nummer had, kon je verder ook helemaal niets met je abonnement en Mijn Simyo want alles zou vastlopen.

Bij dezen: excuses voor het ongemak. Het is nu opgelost.

Reageer