Skip to main content
Beste simyo,



Vandaag bericht gekregen dat mijn nummerbehoud wordt doorgevoerd op 16-1 aanstaande. Vorige week woensdag prepaid sim gekocht van Simyo met nummerbehoud, dus snelle service.

Ik was echter in de veronderstelling dat mijn abonnement bij Tele2 (maandelijks opzegbaar) een opzegtermijn had van 1 maand. Dus ik ben enigszins verbaasd dat aanstaande donderdag al alles overgezet wordt. 

Heb ik geen opzegtermijn meer of loopt mijn abonnement bij Tele2 gewoon nog door?



Alvast bedankt!



Louis
Beste simyo,



Vandaag bericht gekregen dat mijn nummerbehoud wordt doorgevoerd op 16-1 aanstaande. Vorige week woensdag prepaid sim gekocht van Simyo met nummerbehoud, dus snelle service.

Ik was echter in de veronderstelling dat mijn abonnement bij Tele2 (maandelijks opzegbaar) een opzegtermijn had van 1 maand. Dus ik ben enigszins verbaasd dat aanstaande donderdag al alles overgezet wordt. 

Heb ik geen opzegtermijn meer of loopt mijn abonnement bij Tele2 gewoon nog door?



Alvast bedankt!



Louis




Hoi Leauwie,



Ik zie het ook, dat je nummerbehoud is goedgekeurd door Tele2 voor 16-1-2014. Dan nemen wij je nummer dus over, en begint je abonnement bij ons. In principe houdt dat ook in dat je abonnement bij Tele2 op die datum ophoudt, maar hoe het dan zit met je opzegtermijn en waarom ze dan voor zo snel al hebben goedgekeurd, informeer je het beste bij Tele2.

Wij krijgen alleen een ja of een nee op de aanvraag.

Laat je het hier ook even weten? Want ik ben wel nieuwsgierig ;)



groetjes, Charlene
Ik begrijp van Tele2 zojuist dat mijn contract volgens hun gegevens opgezegd wordt per 10-2-2014, en dat dan ook het nummer door jullie wordt overgenomen.

Kloppen de gegevens wel die ik heb doorgekregen van jullie? Gaat er morgen nu wel of niet iets gebeuren? 



10-2-2014 klopt ook beter met de normale opzegtermijn van een maand, aangezien ik mijn aanvraag door jullie bij tele2 per 10-1-2013 ingediend is.



Ik heb overigens een prepaid bij simyo afgevraagd, en kom af van een sim-only maandelijks opzegbaar abonnement bij tele2. Ik lees her en der dat met vanaf prepaid bij andere provider nummerovername sneller gaat, misschien zit daar de verwarring?
Heb de vraag ook via Twitter gesteld, morgen komt er reactie van nummerbehoud hopelijk. Er is iets niet goed doorgegeven ergens.
Hoi Leauwie,



Je aansluiting is vandaag (16/1) over gezet. Dus vanaf vandaag is je abonnement in gegaan. Dat betekent ook dat je vorige provider per vandaag je abonnement heeft opgezegd. Ter info: Als je bij je vorige provider een prepaid aansluiting hebt, duurt het inderdaad maar 5 werkdagen voordat je telefoonnummer is over gezet. Als het om een abonnementsovername gaat, moeten wij ons houden aan een opzegtermijn van een maand.



Kan je inderdaad al gebruik maken van je Simyo prepaid aansluiting?



Groetjes,



Alex

Reageer