Skip to main content
hallo

heb vandaag mijn simkaart gekregen met een voorlopige nummer

zou mijn oude nummer meenemen

nu al 2 keer gewijzigd

wil graag die voorlopige nummer houden en mijn oude stoppen kan ik dat nu regelen

weet anders niet hoe ik dit moet doen

groetjes
Hoi Elsa15,



Welkom op het Simyo Forum.



Hm, wat vervelend dat nummerbehoud niet helemaal goed lijkt te gaan!



Het is mogelijk om verder te gaan met jouw tijdelijke telefoonnummer van Simyo. Dit wordt dan jouw vaste nummer. We gaan jouw bundels dan activeren op dit telefoonnummer. Je moet dan nog wel zelf jouw contract opzeggen bij jouw huidige provider. Dit doen wij dan niet voor je.



Ik kan ook nogmaals een verzoek voor nummerbehoud indienen. Dan kun jouw nummer alsnog overnemen. Ik zie dat dit nu niet goed gaat doordat er een verkeerde provider geselecteerd is. Als je mij laat weten bij welke provider je zit en tot wanneer het contract loopt, dan kan ik het opnieuw aanvragen voor je.



Laat je weten wat je graag zou willen doen?



Groetjes,

Angela
Was een prepaid dus hoef deze niet stop te zetten

Wil graag die nummer die jullie mij gegeven hebben

Dus wil graag nu mijn mobiel gebruiken groetjes
Nu zie ik dat de verzoek weer is ingediend

Duurt weer een week wil graag mijn mobiel gebruiken

Wil graag die Tijdelijke nummer houden voor altijd gr
Kunnen jullie hem nu activeren please
Opgelost topppp
Hoi elsa15,



We hadden niet in de gaten dat er zo'n haast bij was geboden. Angela wilde echt zeker weten dat je hiermee akkoord was, zodat er geen misverstanden ontstaan.



Gelukkig heeft de klantenservice dit met spoed opgepakt en zijn je bundels inmiddels actief 🙂.



Groetjes, Tiury
Bedankt voor alles top
Hoi elsa15,



Graag gedaan uiteraard 🙂. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer