.

Beantwoord

nummerbehoud fout gelopen

  • 21 January 2013
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

hallo,

ik had nummerbehoud aangevraagd, alleen hier is iets fout gelopen. Ten eerste was mijn simkaart nummer foutief en de eindatum verkeerd doorgegeven. Nu heb ik enige tijd geleden de juiste informatie doorgeven. Alleen hier zit kennelijk alsnog een fout in. De afwijzing van deze portering is in mijn spambox terecht gekomen en kom er nu achter dat mijn nummer nog niet is omgezet. Ik heb geprobeerd nogmaals nummerbehoud aan te vragen, alleenn dit kan pas vanaf 25-2-2013... mijn oude abbonement loopt vandaag af.

hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 12:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Wouster,

Volgens onze gegevens heb je vandaag contact gehad met de klantenservice en heb je ervoor gekozen om je bundels te activeren en af te zien van nummerbehoud. Het abonnement is daarom van start gegaan. Je tijdelijke telefoonnummer is nu je definitieve nummer.

Groetjes,

Alex

Reageer