Skip to main content
Ik heb onlangs een sim only abonnement afgesloten bij Simyo, waarbij ik heb aangegeven mijn telefoonnummer te willen behouden. Ik kom bij Vodafone vandaan, waar mijn abonnement afloopt op 23 mei. Volgens Simyo wordt mijn nummer overgezet (en gaat het abonnement dus in) op 12 mei. Ik wil uiteraard dat mijn Simyo abonnement pas ingaat op 23 mei, zodat ik geen dubbele kosten heb. Hierover heb ik gemaild met Simyo en zou er een nieuwe aanvraag gedaan zijn bij Vodafone om mijn nummer over te zetten op 23 mei, echter zie ik hier niets van terug in Mijn Simyo.



Kunt u mij vertellen of het mogelijk is om mijn Simyo abonnement in te laten gaan op 23 mei? En hoe werkt die maand opzegtermijn bij Vodafone? Morgen is het 23 april en dus 1 maand voordat mijn abonnement afloopt. Krijg ik nu niet te maken met een maand opzegtermijn als het overstappen NA morgen wordt geregeld?
Hoi Sander06,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat er inderdaad een nieuwe aanvraag voor je is ingediend voor 23-05-2014. Je ontvangt altijd automatisch een e-mail van de afdeling nummerbehoud. Hierin staat de datum aangegeven waarop we je nummer overnemen. Die heb je dus nog niet gekregen, begrijp ik? Dat moet in principe helemaal goed komen hoor. Ik heb even navraag voor je gedaan bij onze afdeling nummerbehoud. Zodra ik meer weet, stuur ik je een bericht 🙂
Ik heb net een simyo abonnement aangevraagd met nummerbehoud en bedacht me net te laat dat het wellicht handig was om een datum van overstap aan te geven. Ik ga namelijk aankomend weekend een week op vakantie of heb ik voor zaterdag alles al in huis om te activeren?



Groet Anka
Hoi Sander06,



Er is een nieuwe aanvraag voor je ingediend voor 23-05-2014. Je ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van onze afdeling nummerbehoud 🙂 Zou je willen laten weten wanneer je die hebt gehad?



Hoi anka,



Welkom op het forum :)



Ik geloof dat het om een andere aansluiting gaat dan waarmee je nu op het forum reageert, dat klopt tocht? Ik heb op je postcode gezocht en gezien dat je gister een bestelling hebt gedaan. De simkaart is vandaag opgestuurd en ontvang je morgen in de brievenbus 🙂 Je aanvraag voor nummerbehoud is ingediend en je ontvangt van de afdeling nummerbehoud antwoord, wanneer wij je nummer overnemen. Je hebt als het goed is wel een datum doorgegeven, want anders kon je de bestelling niet afronden 🙂



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer