Skip to main content
Vlak voor de jaarwisseling heb ik een sim-only abonnement aangevraagd, met behoud van mijn oude nummer. Aangezien het een nummer van Wireless Circle betreft heb ik op 3 januari nog wat aanvullende informatie gemaild (ticket #335300) om de portering te laten slagen.  Het duurde echter tot 15 januari voor ik een reactie kreeg, en ik kreeg alleen een half antwoord op een van mijn twee vragen/opmerkingen. Op advies van het eerste halve antwoord heb ik het nummerbehoud formulier opnieuw ingevuld. De dag daarna kreeg ik de reactie dat de portering niet gelukt was omdat het klantnummer onjuist was. Tja, als je de aanvullende informatie in mijn mail van 3 januari hoogstwaarschijnlijk niet mee hebt genomen, dan lukt het inderdaad niet.... Dus een reply op de afwijzingsmail gestuurd (porteringen@simyo.nl, ticket #356672), en ja hoor, weer vertraging in beantwoording...   Via mail antwoorden krijgen werkt klaarblijkelijk niet. Aangezien bellen ook geen alternatief is door de lange wachttijden probeer ik het nu maar via het forum. Hopelijk kan het een en ander via deze weg snel worden opgelost, want mijn porteringsdatum is al op 31-01-2013. 
Welkom op het forum bennietevreden,



Allereerst onze excuses voor de vertraagde mail reactie. Ik zie dat de nummerbehoud afdeling gisteren een nieuw nummerbehoud verzoek heeft ingediend. De nummerbehoud afdeling heeft dit gisteren per email ook laten weten.



Mocht je nog vragen hebben, verneem ik het graag.



Groetjes,



Alex
Bedankt voor je reactie op mijn bericht, ik heb het idee dat je op het forum wel antwoord op je vraag krijgt, dus ga zo door. 



Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat de nummerportering gaat lukken, das het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat de portering pas op 5-2 plaatsvindt terwijl mijn huidige abonnement op 31-1 afloopt (morgen). Kan dit niet op kortere termijn? Iedere dag eerder is meegenomen..



Met betere en snellere reactie op mijn mailberichten had dit overigens voorkomen kunnen worden.
Hoi Bennietevreden,



Helaas is het niet mogelijk het nummer eerder over te nemen.



Onze excuses voor het ongemak.

Reageer