Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb gekozen om mijn nummer van mijn oude provider te behouden en heb zoals aangegeven in de instructies mijn simyo simkaart geactiveerd.

Nadat mijn nummer was overgezet ben ik gebruik gaan maken van de Simyo simkaart, toch zie ik bij mijn verbruikkosten dat ik veel kosten heb gemaakt. Ik ben hierdoor verrast want als het goed is moet dit binnen de bundel zijn.



Graag hoor ik jullie reactie.



Met vriendelijke groet,

Arno
Beste Simyo,



Ik heb gekozen om mijn nummer van mijn oude provider te behouden en heb zoals aangegeven in de instructies mijn simyo simkaart geactiveerd.

Nadat mijn nummer was overgezet ben ik gebruik gaan maken van de Simyo simkaart, toch zie ik bij mijn verbruikkosten dat ik veel kosten heb gemaakt. Ik ben hierdoor verrast want als het goed is moet dit binnen de bundel zijn.



Graag hoor ik jullie reactie.



Met vriendelijke groet,

Arno






Bij mij exact hetzelfde. Hoe hebben ze het opgelost? Dat er op de site staat dat je abonnement geactiveerd is is uiterst verwarrend!



Als ik deze rekening moet betalen ga ik over naar een andere provider.
Ik heb nog geen reactie ontvangen van Simyo, ben hier zeer telleurgesteld in. Ik ga ervan uit dat het een administratieve fout is omdat ik alles zoals het hoort heb doorlopen.



Nogmaals, ik zie dit graag z.s.m. verholpen!



Groet,

Arno
Beste Simyo,



Ik heb gekozen om mijn nummer van mijn oude provider te behouden en heb zoals aangegeven in de instructies mijn simyo simkaart geactiveerd.

Nadat mijn nummer was overgezet ben ik gebruik gaan maken van de Simyo simkaart, toch zie ik bij mijn verbruikkosten dat ik veel kosten heb gemaakt. Ik ben hierdoor verrast want als het goed is moet dit binnen de bundel zijn.



Graag hoor ik jullie reactie.



Met vriendelijke groet,

Arno




Beste arnohee,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens is jouw nummer overgezet op 12 december, maar hebben wij je bundels geactiveerd op 3 januari. De gemaakte kosten voor 3 januari zijn onterecht. Deze kosten zullen wij vergoeden.
Bij mij exact hetzelfde. Hoe hebben ze het opgelost? Dat er op de site staat dat je abonnement geactiveerd is is uiterst verwarrend!



Als ik deze rekening moet betalen ga ik over naar een andere provider.




Hoi Hans84,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens is je aanvraag voor nummerbehoud afgewezen. Je hebt je bundels vervolgens laten activeren op 2 januari. De gemaakte kosten voor 2 januari zijn wel terecht.
Ook ik heb dit geconstateerd bij mij, mijn abonnement zou per 24 december zijn ingegaan, heb inmiddels een bericht op de t forumgezet, ben benieuwd!
Hoi Joep v Pelt,



Ik zie dat je vandaag contact met de klantenservice hebt gehad hierover. De onterecht in rekening gebrachte kosten zullen niet in rekening worden gebracht. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer