Skip to main content
Hallo Simyo,



Eind november ga ik jullie helaas verlaten... Niet omdat ik niet tevreden ben, integendeel zelfs, maar omdat ik een aanbieding voor een Galaxy S6 bij een andere provider niet kon weerstaan :)

Ik heb bij mijn toekomstige provider (Tele2) nummerbehoud aangevraagd. Tegelijkertijd heb ik bij jullie ook een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat de S6 alleen nano-sim slikt en mijn huidige simkaart een micro-sim is (zonder nano-uitdrukstuk). Nu krijg ik denk ik ook een ander simkaartnummer bij jullie, maar bij het nummerbehoud heb ik het nummer van mijn huidige (micro)simkaart opgegeven. Gaat dit het nummerbehoud naar Tele2 in de weg zitten of gaat dit allemaal lukken?



Vriendelijke groet,



Jan G.
Hoi janger12,



Dit zal verwacht ik het nummerbehoud niet in de weg staan?

Heb je al goedkeuring gekregen van Simyo dat je nummer per ..... weggaat?

Je kunt ook nog even wachten met het plaatsen van de simkaart in de nieuwe telefoon.



Heb ik je zo gied geholpen?
Heb van Tele2 wel een sms'je gehad dat nummerovername gepland staat voor 1 december; van Simyo heb ik niks gehoord. En de nieuwe simkaart heb ik net geplaatst en geactiveerd voor ik dit berichtje las... 🙂 Maar gezien dat sms'je Tele2 neem ik aan dat alles OK is, en dat het nu niet meer uitmaakt dat ik een andere simkaart heb dan op het moment van nummerbehoudaanvraag.
Hoi janger12,



Dan moet je je geen zorgen maken.

Dan komt alles goed!

Jammer dat je vertrekt en tot misschien in de toekomst.
Hoi Janger12,



Jammer om te lezen dat je hebt besloten om Simyo te verlaten. Gelukkig ben je wel al die tijd tevreden geweest 🙂 Een aanbieding met een Samsung Galaxy S6 kan soms ook moeilijk te weerstaan zijn ;)



Ik zie dat je ondertussen goed geholpen bent door Maikel.twinnie! Helemaal top. Zijn antwoord klopt helemaal. Als de aanvraag al goed gekeurd is en je hebt daarna een nieuwe simkaart besteld, zal dit niets uitmaken. In het systeem zie ik dat de aanvraag inderdaad goedgekeurd is voor 1 december. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.



Natuurlijk wens ik je veel plezier met jouw nieuwe telefoon en wie weet zien we je nog eens terug!



@Maikel.twinnie, bedankt voor je top antwoord!



Groetjes,

Angela

Reageer