Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud datum veranderd

• June 29, 2026
  • 2 reacties
  • 10 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement by Simyo afgesloten en gekozen voor nummerbehoud vanuit mijn bestaande provider. Dit is allemaal goed gegaan en kreeg ik destijds (~1 week geleden) een mailtje dat het nummer overgezet ging worden in october, omdat mijn huidige abonnement bij de andere provider dan ten einde loopt.

Vandaag kreeg ik echter nog een mail dat mijn nummer morgen overgezet gaat worden. Dit lijkt me niet te kloppen, maar ik kan hier nergens meer informatie over vinden. Is het mogelijk om direct contact op te nemen met Simyo support? Ik kon alleen dit forum vinden om mijn vraag te plaatsen (naast het gebruik van WhatsApp).

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@FruitiestLight,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je nagevraagd. Als het goed is, heb je inmiddels ook een e-mail van ons ontvangen waarin we aangeven dat het om een foutje gaat. Je mag de e-mail waarin staat dat je nummer morgen wordt overgezet dus gerust negeren. Je nummer wordt gewoon overgezet op de eerder bevestigde datum in oktober, wanneer je huidige abonnement afloopt.

Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 1200 (gratis vanaf een Simyo nummer) of via 0800-8007 (gratis vanaf een ander nummer). Daarnaast kun je ons ook bereiken via WhatsApp, onze socialmedia-kanalen of hier op de Community. We helpen je graag verder.

Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija

2 reacties

JanD
  • June 29, 2026

Wie is die andere provider?

KPN soms, die heeft de voorwaarden veranderd, net als Simyo, zodat je contractvrij was binnen de periode die in de mail genoemd werd.

@FruitiestLight 

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • June 30, 2026

Hoi ​@FruitiestLight,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je nagevraagd. Als het goed is, heb je inmiddels ook een e-mail van ons ontvangen waarin we aangeven dat het om een foutje gaat. Je mag de e-mail waarin staat dat je nummer morgen wordt overgezet dus gerust negeren. Je nummer wordt gewoon overgezet op de eerder bevestigde datum in oktober, wanneer je huidige abonnement afloopt.

Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 1200 (gratis vanaf een Simyo nummer) of via 0800-8007 (gratis vanaf een ander nummer). Daarnaast kun je ons ook bereiken via WhatsApp, onze socialmedia-kanalen of hier op de Community. We helpen je graag verder.

Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija