Skip to main content
Ik heb bij mijn Simyo abonnement nummerbehoud aangevraagd en daarbij mijn oude abonnement bij Vodafone laten opzeggen. Maar nou is de datum gepland voor morgen (8 april), terwijl mijn contract pas afloopt op 27 april 2015. Er staat duidelijk op de site: 'We nemen je nummer over vanaf de dag dat je contract afloopt.' Het lijkt erop dat mijn oude abonnement bij Vodafone ook niet is opgezegd. Wat nu?
Hoi azul, leuk om je op het Simyo forum te zien!



Wat vreemd dat je nummerbehoud vandaag al over gaat, terwijl je abonnement nog niet is afgelopen. Wij hebben je aanvraag nummerbehoud automatisch op een maand na je bestelling gezet. Dit is precies zoals het moet. Is je vorige provider het hier niet mee eens, omdat je bijvoorbeeld nog een contract hebt, dan horen ze deze aanvraag af te wijzen. Ik zie dat ze meteen het eerste verzoek hebben goedgekeurd en dit is niet hoe de providers dit onderling hebben afgesproken 🙂.



Je contract is hiermee wel meteen opgezegd. Dit gebeurt automatisch, omdat jouw telefoonnummer nu is gekoppeld aan een contract dat je met Simyo hebt 🙂. Hierdoor mag Vodafone je ook niets meer in rekening brengen. Doen ze dit wel?



Groetjes, Tiury

Reageer