Skip to main content
Hallo,



Ik ben sins 24-12-2012 overgegaan van Vodafone naar Simyo met nummerbehoud.



Dus ik dacht mooi, dan kan ik met mijn nieuwe abbonement bellen/ smsen en internetten.



eerst nog even getest door te bellen naar een ander mobiel, en ja hoor mijn vodafone nummer stond er toen ik met mijn simyo simkaart belde. dat was dus allemaal goed.



maar toen ging ik die zelfde dag smsen en internetten en ging ik op 25-12-2012 kijken hoeveel ik had verbruikt.



toen zag ik das dat alle kosten buiten mijn bundel in rekening zijn gebracht. kan iemand mij met dit probleem helpen.



ps op mijn telefoon staat wel gewoon simyo
hallo,



Ik heb voor mijn blackberry een bundel van 50 min en 10 sms en 1000 blackberry internet.

maar nou staat er bij mijn verbruik dat er bedragen achter staan als ik buiten de bundel ge smst heb of geinternet maar dat heb ik binnen me bundel gedaan hoe kan dat?



Dit bovenste bericht heb ik uit een ouder forum. ik heb het zelfde probleem alleen dan een andere bundel



zo is het misschien duidelijker uitgelegd
Hoi 898,



Onze excuses voor het ongemak.



Ik zie dat je bundels niet direct zijn geactiveerd na het overzetten van je nummer. Ik zal hierom de gemaakte kosten vergoeden en €2,70 aan abonnementskosten in rekening brengen voor de periode van 24-12 t/m 31-12.

Reageer