.

Vraag

Nummerbehoud bij verlopen beltegoed

  • 18 July 2012
  • 1 reactie
  • 543 Bekeken

Badge
Hallo mensen van Simyo,

Ik heb een vraag met betrekking tot nummerbehoud.
Omdat ik het zat was dat mijn huidige provider (Telfort) me dwong om de 6 maanden op te waarderen, ben ik overgestapt naar Simyo. Daarom heb ik gisteren een Simyo prepaid simkaart gekocht, en heb ik ook nummerbehoud aangevraagd. Nu is mijn beltegoed bij Telfort verlopen. Zal dit zorgen voor problemen bij het aanvragen van nummerbehoud?

Groetjes,
Koen Simons

1 reactie

Badge +6
Beste Ezio123,

Wij kunnen je helaas niet vertellen of het vervallen van het beltegoed je aanvraag voor nummerbehoud van Simyo in de weg kan gaan zitten. Ik raad je aan om dit na te vragen bij je huidige provider.

Reageer