Skip to main content
Beste,

Ik heb inmiddels alweer een tijdje terug nummerbehoud aangevraagd. Hieruit bleek dat mijn oude nummer niet meer zou lukken. Nu heb ik het gekregen nummer behouden. Ik kan hier wel mee bellen en op 3g, maar mijn bundels zijn nog steeds niet actief. Is mijn nummerbehoud nu al geannuleerd? Of is er iets anders fout gegaan?



Met vriendelijke groeten,

Robert
Hoi robertspruit, welkom op het forum van Simyo! :)



Wanneer je een afwijzing krijgt op je verzoek om je nummer over te nemen van je oude provider, dan worden niet automatisch je bundels geactiveerd, omdat wij niet voor jou mogen besluiten dat je je abonnement nu bij ons in wil laten gaan. Misschien wil je bijvoorbeeld nog wel wat bij je oude provider regelen om te zorgen dat we alsnog je nummer kunnen overnemen.



Vandaar dat wij in de e-mail over het Nummerbehoud verzoeken om contact met ons op te nemen om aan te geven wat je wil dat we doen: een nieuw verzoek of dat we je verzoek gaan annuleren en je bundels activeren.



Uit je bericht begrijp ik dat je dat laatste graag wil, daarom heb ik nu een verzoek naar onze afdeling Nummerbehoud gestuurd om het verzoek te annuleren en je bundels te activeren. Dat zal morgen gaan gebeuren :)



Ik zal je een terugkoppeling geven wanneer je bundels zijn geactiveerd!
Hoi robertspruit,



Tot mijn verrassing is er vandaag iemand aan het werk van onze afdeling Nummerbehoud en zijn daarom je bundels zojuist geactiveerd! 🙂

Reageer