.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren, tijdelijk nummer als vast nummer gebruiken, kan dit?

  • 26 February 2015
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

Hallo,

Ik ben sinds deze week klant bij Simyo en ik had nummerbehoud aangevraagd. Het abbonement bij mijn oude provider is echter afgelopen, dus het behouden van mijn oude nummer is niet meer mogelijk (volgens de website). Ik zou graag even de klantenservice willen bellen, maar ik heb even geen beschikking tot een telefoon. Dus ik doe het op deze manier.

Ik zou dus graag mijn nummerbehoud willen annuleren en mijn tijdelijke nummer als vast nummer gaan gebruiken. Kan dat via het forum? Mijn telefoonnummer zal ik hier maar even niet neerzetten.

mvg,
Marc
icon

Beste antwoord door Ruud 27 February 2015, 10:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marc046,

Wat leuk dat je je vraag hier stelt:D

Ik heb je nummerbehoud geannuleerd en je bundel op actief gezet. Je aansluiting is nu 'gebruiksklaar';) Nu nog een telefoon om hem te gebruiken, of heb je nog wel een toestel liggen?
Hoi Marc046,

Wat leuk dat je je vraag hier stelt:D

Ik heb je nummerbehoud geannuleerd en je bundel op actief gezet. Je aansluiting is nu 'gebruiksklaar';) Nu nog een telefoon om hem te gebruiken, of heb je nog wel een toestel liggen?


Hardstikke bedankt! Ik heb nog een toestel liggen, dus dat is geen probleem.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marc046,

Graag gedaan. Super handig, dan kun je je abonnement meteen al gebruiken 🙂

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂
Hoi

Ik heb precies hetzelfde probleem. Nummerbehoud niet mogelijk. Nu wil ik mijn tijdelike nummer als vast nummer. kunnen jullie mijn nummerhoud aanvraag annuleren?

alvast bedankt!

Edgar
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Esuga, welkom op ons forum :)

Consider it done ;)

Vanmiddag nog worden je bundels geactiveerd en kun je je Simyo simkaart gaan gebruiken.

Reageer