Skip to main content
Hallo,

Ik heb al twee weken geleden een nieuwe simkaart besteld met nummerbehoud, maar t nummer dat ik doen kreeg is eigenlijk beter/makkelijker. Ik kreeg laatst een mailtje dat er wat mis was gegaan met t nummerbehoud. Dus ik moest het opnieuw doen. Kan ik nu m'n tijdelijke nummer behouden?



Groetjes,

Fleur
Als het een leuk nummer is zou ik er ook mijn uiterste beste voor doen om dat nummer te behouden Fleur!

Go girl, go!!!



Hoop dat Simyo je kan helpen.
Schopje omhoog
Hoi Fleur12, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Het forum blijft zo lekker overzichtelijk :)



Dat kan zeker 🆒 Je hebt bij de bestelling aangegeven dat je later je gegevens voor nummerbehoud zou doorgeven. Via Mijn Simyo kun je je gegevens doorgeven, maar je kunt ook aangeven dat je afziet van nummerbehoud. Met het tijdelijk nummer en het wachtwoord ontvangen in je welkomstmail kun je inloggen. Wanneer je inlogt, dan zie je gelijk een pop-up verschijnen. In je pop-up geef je aan af te zien van nummerbehoud. Je tijdelijk nummer wordt dan als permanent nummer geregistreerd. Aangezien je een Prepaid aansluiting hebt, kun je nu al gebruikmaken van je tijdelijk nummer.



Laat je weten of je er uit komt?



@koorelle; bedankt voor je reacties 😃

Reageer