Skip to main content
Hoi,



Ik heb een aantal keren geprobeerd mijn oude nummer te behouden, maar helaas werd dit steeds afgewezen bij de oude provider. Inmiddels is mijn abonnement daar verlopen en bestaat het nummer waarschijnlijk niet meer. Ik zou dus graag het nummerbehoud willen annuleren en mijn bundels willen laten activeren. Aangezien ik nu afgesloten ben bij mijn oude provider kan ik jullie hiervoor niet bellen, dus ik hoop dat het zo gaat lukken zodat ik zo snel mogelijk weer bereikbaar ben!



Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten,

Roxanne
Hoi Rox, welkom op het forum van Simyo en welkom bij Simyo! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat klanten met eenzelfde vraag het topic makkelijker kunnen vinden :)



Ik heb zojuist een verzoek naar onze afdeling Nummerbehoud gestuurd om het verzoek voor het overnemen van je 06-nummer te annuleren en je abonnement te activeren.



Over een uur zal je gebruik kunnen maken van je bundels :)



Ik hoor graag van je of alles naar behoren werkt!
Hoi Rox, welkom op het forum van Simyo en welkom bij Simyo! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat klanten met eenzelfde vraag het topic makkelijker kunnen vinden :)



Ik heb zojuist een verzoek naar onze afdeling Nummerbehoud gestuurd om het verzoek voor het overnemen van je 06-nummer te annuleren en je abonnement te activeren.



Over een uur zal je gebruik kunnen maken van je bundels :)



Ik hoor graag van je of alles naar behoren werkt!





Hoi Kim,



Bedankt voor je reactie! Waar vind ik de pincode om de sim te ontgrendelen als ik deze in mijn telefoon stop? Ik houd je op de hoogte of alles werkt!



Groetjes Roxanne
Hoi Rox 🙂,



Als je simkaart is geblokkeerd, dan kun je hem met de pukcode ontgrendelen. Op Mijn Simyo zie je onder het tabblad Mijn gegevens de pin- en de pukcode staan.



Super dat je ons op de hoogte houdt. We horen graag of het is gelukt 🙂

Reageer