Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb bij jullie destijds een abbonnement aangevraagd met nummerbehoud.

Maar nu heb ik er is lang over zitten nadenken en besluit het tijdelijke nummer wat ik van jullie heb 

gekregen te gebruiken als mijn nieuwe nummer.



Misschien klinkt het verwarrend omdat er toen bij het aanvragen per ongeluk 2 aanvragen zijn gedaan maar

op advies heb ik 1 simkaart reeds retour gestuurd en nr eindigend met 44 gehouden en dit nummer wens ik

ipv het tijdelijke nummer nu als mijn nieuwe nummer te gaan gebruiken met de aangevraagde bundels.

Is dit mogelijk en hebben jullie simkaart die ik retour gezonden heb al reeds ontvangen?



Moet ik nu het abonnement bij mijn oude provider zelf annuleren?



Graag hoor ik van u.



Met vriendelijke groet.
Goeiemorgen,



Gister deze vragen gesteld maar nog steeds geen antwoord gekregen, best wel slechte zaak eigenlijk 😕



Terwijl andere vragen hier op het forum wel snel beantwoord zijn.



mvg
Snelle antwoorden komen vaak van andere Simyo klanten die jouw topic lezen en er ervaring mee hebben die ze willen delen. Forummoderators doen er doorgaans wat langer over want die krijgen de moeilijke gevallen op hun bord waarvoor het bijvoorbeeld nodig is om in iemand zijn verbruiksgegevens te kijken (wat een gewone klant van Simyo uiteraard niet kan) of andersoortige achtergrondinformatie op te halen. Maar het lukt ze vaak om binnen 1 werkdag te antwoorden.
Beste Simyo,



Ik heb bij jullie destijds een abbonnement aangevraagd met nummerbehoud.

Maar nu heb ik er is lang over zitten nadenken en besluit het tijdelijke nummer wat ik van jullie heb 

gekregen te gebruiken als mijn nieuwe nummer.



Misschien klinkt het verwarrend omdat er toen bij het aanvragen per ongeluk 2 aanvragen zijn gedaan maar

op advies heb ik 1 simkaart reeds retour gestuurd en nr eindigend met 44 gehouden en dit nummer wens ik

ipv het tijdelijke nummer nu als mijn nieuwe nummer te gaan gebruiken met de aangevraagde bundels.

Is dit mogelijk en hebben jullie simkaart die ik retour gezonden heb al reeds ontvangen?



Moet ik nu het abonnement bij mijn oude provider zelf annuleren?



Graag hoor ik van u.



Met vriendelijke groet.




Hoi Michel0582, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je je tijdelijke nummer al gebruikt :)



Voor wat betreft de snelheid waarmee we reageren op het forum, kan ik je doorverwijzen naar het antwoord van Scotsman.
Beste Ernst,



Ja klopt mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord en heb inmiddels mijn nummer in gebruik!

Opzegging al reeds ook verstuurd naar mijn oude provider :o



Wat mij betreft kan en mag hier een slotje op 🆒



Scotsman overig ook nog bedankt voor je antwoord.



Groetjes
Beste Ernst,



Ja klopt mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord en heb inmiddels mijn nummer in gebruik!

Opzegging al reeds ook verstuurd naar mijn oude provider :o



Wat mij betreft kan en mag hier een slotje op 🆒



Scotsman overig ook nog bedankt voor je antwoord.



Groetjes




Hoi Michel0582,



Fijn dat het allemaal is gelukt :)

En sorry dus, dat wij er niet eerder bij waren. Ik hoop je vaker op het forum te zien.



groetjes,

Charlene

Reageer