Is het mogelijk om om het verzoek tot nummerbehoud te cancelen?
Na gedoe met zgn. incorrecte simkaartnummers heb ik inmiddels liever het nieuwe nummer dan nog langer te moeten wachten op het porteren van mijn oude....
Welkom op het forum mvdleer,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is je verzoek behandeld. Je bundels zijn actief en je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is je verzoek behandeld. Je bundels zijn actief en je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd.
Groetjes,
Alex
Beste Henri,
Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en de bundels voor laten activeren.
De bundels zijn na half 6 vanmiddag geactiveerd.
Beste Natascha,
Zou u voor mij hetzelfde kunnen doen?
Beste Natascha,
Zou je mijn nummerbehoud ook kunnen annuleren? Anders moet ik namelijk nog bijna een maand buiten mijn bundel bellen..
Alvast hartelijk dank!
Zou je mijn nummerbehoud ook kunnen annuleren? Anders moet ik namelijk nog bijna een maand buiten mijn bundel bellen..
Alvast hartelijk dank!
Beste AlexanderH,
Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je geannuleerd en de bundels geactiveerd.
Je belt sinds vandaag met het telefoonummer van Simyo.
Ik had ook graag mijn nummerbehoud aanvraag ongedaan gemaakt; het blijkt dat mijn oude sim is verlopen (wegens verblijf buitenland niet gebruikt) en ik zie nu op de website van T-Mobile dat ik het nummer dan kwijt ben. Dus ik denk niet dat nummerbehoud veel zal uithalen. Graag had ik dus m'n nieuwe nummer geactiveerd...
Beste Natascha,
Hartelijk bedankt voor de mogelijkheid en de snelle reactie, ik ga het abonnement zelf opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Johan Boerman
Hartelijk bedankt voor de mogelijkheid en de snelle reactie, ik ga het abonnement zelf opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Johan Boerman
Ik heb vandaag al wel een email gestuurt naar Simyo om ook mijn nummerbehoud te annuleren maar het kan drie werkdagen duren voor ik reactie hierover krijg.
Zou het bij mij ook op deze manier kunnen om dit te annuleren?Â
Met vtiendelijke groet,
Johan
Beste Jhpboerman,
Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en je bundels geactiveerd. Je belt vanaf vandaag binnen de bundel met het telefoonnummer van Simyo. Houdt er wel rekening mee dat wanneer je een abonnement hebt bij je huidige provider je zelf het abonnement dient op te zeggen. Simyo gaat het abonnement niet meer opzeggen omdat het verzoek voor nummerbehoud is geannuleerd.
Geachte heer /mevrouw,
Ik heb vandaag al wel een email gestuurt naar Simyo om ook mijn nummerbehoud te annuleren maar het kan drie werkdagen duren voor ik reactie hierover krijg.
Zou het bij mij ook op deze manier kunnen om dit te annuleren?Â
Met vtiendelijke groet,
Johan
Ik heb vandaag al wel een email gestuurt naar Simyo om ook mijn nummerbehoud te annuleren maar het kan drie werkdagen duren voor ik reactie hierover krijg.
Zou het bij mij ook op deze manier kunnen om dit te annuleren?Â
Met vtiendelijke groet,
Johan
Beste Henri,
Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en de bundels voor laten activeren.
De bundels zijn na half 6 vanmiddag geactiveerd.
Bedankt voor de vlotte reactie!
Wbt. de internetbundel heb ik direct een bevestigingsmail gekregen, krijg ik die ook nog van de belbundel?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.