Skip to main content
Geachte Simyo,



Ik heb begrepen dat het nog zeker een maand duurt voordat mijn nummer over gezet wordt. Dit vind ik de moeite niet waard.

Graag wil ik dus ook mijn nummerbehoud annuleren.



Met vriendelijke groet,

Patrick
Welkom op het forum Patrick1990,



Wanneer een provider een telefoonnummer met abonnementsvorm wilt overnemen hebben zij zich te houden aan een opzegtermijn van een maand. Als je je abonnement wilt beëindigen moet je je immers ook houden aan een opzegtermijn van een maand.`



Zie je alleen af van nummerbehoud of wil je de hele bestelling annuleren? Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,







Bedankt voor de snelle reactie. Ik wil graag alleen het nummerbehoud annuleren.



Ik regel de opzegging bij mijn huidige provider zelf. Ik wil graag zo snel mogelijk gebruik maken van mijn Simyo abonnement.



U heeft mijn toezegging om het nummerbehoud te annuleren







Met vriendelijke groet,



Patrick
Hoi Patrick,



We hebben je nummerbehoud aanvraag geannuleerd. We hebben ook je tijdelijke Simyo tel. geactiveerd. Dit is nu je definieve Simyo nummer.



Groetjes,



Alex
Hoi Patrick, We hebben je nummerbehoud aanvraag geannuleerd. We hebben ook je tijdelijke Simyo tel. geactiveerd. Dit is nu je definieve Simyo nummer. Groetjes, Alex








Hoi Alex,







Betekend dit dus dat mijn Simyo abonnement nu definitief geactiveerd is. En ik dus ook geen buiten-bundel tarieven meer gebruik?







Groet Patrick
Hoi Alex,



Betekend dit dus dat mijn Simyo abonnement nu definitief geactiveerd is. En ik dus ook geen buiten-bundel tarieven meer gebruik?



Groet Patrick




Ja dat klopt helemaal.



Groetjes,



Alex

Reageer