Skip to main content
Mail ontvangen met afwijzing nummerbehoud. Bij navraag bij Ziggo, mijn huidige provider blijkt geen aanvraag binnen gekomen te zijn voor nummerbehoud. Ziggo zegt dat waarschijnlijk de aanvraag vanuit Simyo niet goed is gedaan. Ziggo is namelijk overgestapt van het Telfort netwerk naar het KPN netwerk. Graag wil ik dat Simyo de aanvraag alsnog (juist) indient bij Ziggo.
Welkom op het forum M.M.H.Bakker,



Je hebt bij het invullen van het nummerbehoud formulier wel de juiste service provider doorgegeven, maar niet het juiste simkaartnummer. Als er een verkeerd simkaartnummer wordt opgegeven, wordt de aanvraag bij de eerste check al afgewezen. De aanvraag komt dan inderdaad niet binnen bij je vorige provider. Kan je mij een privé bericht sturen met het juiste simkaartnummer? Je kunt het simkaartnummer opvragen bij je provider, maar staat ook op de achterkant van je simkaart. Vervolgens kan ik het juiste simkaartnummer doorgeven aan de nummerbehoud afdeling.



Groetjes,



Alex

Reageer