Skip to main content

.

Geachte Simyo,



Ik heb 2x nummerbehoud aangevraag maar het simkaart nummer was steeds onjuist.



De derde keer heb ik het aangevraag met het juiste nummer en ik kreeg dit antwoord:

De reden opgegeven door je vorige provider is:

Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.



Wat nu? Ik wil zo graag overstappen naar Simyo dat het lijkt alsof mijn huidige provider hollandsnieuwe niet van mij af wil.



Ik wil zo snel mogelijk weg daar. Wie kan mij helpen?



Met vriendelijke groet,

B.Terlouw
Hoi Terlouw,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat raar.

ik raad je aan contact op te nemen met Hollandsnieuwe. Zij kunnen meer vertellen over het nummerbehoud en de aanvragen maar ook je simkaart nummer.



Laat je ons weten wat die gezegd hebben?
Hoi lokitoki, welkom op het forum :)



Voor de overzichtelijkheid van het forum heb ik net jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.



Er waren aan onze kant in totaal 7 aanvragen voor nummerbehoud nodig om jouw aanvraag uiteindelijk aan de wensen van HollandsNieuwe te laten voldoen.

Omdat er helaas op het einde 2 aanvragen door elkaar liepen kreeg jij de afwijzing 'Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider'.

En op zich klopte dat ook wel, maar heb jij het mailtje over de goedkeuring niet gekregen.

Die krijg je nu als nog, natuurlijk.

Op 8 mei wordt je nummer overgezet naar Simyo :D



Ben je nu gerustgesteld?





maikel.twinnie, dank je voor het meedenken!

Reageer