Skip to main content
Hallo,



Ik heb momenteel een prepaid sim bij Ortel.

Ik wiil een sim ony hier hebben met de nummerbehoud, maar het was afgewezen bij Ortel.

De probleem is dat mijn Ortel sim nummer heeft de letter S. Om simyo website kon ik alleen nummer inzetten en niet letters. Dus heb ik met nummer 5 geprobeerd maar het lukte natuurlijk niet.

Il wil graag de correcte nummer geven maar heb geen plek om het te doen.



Hoe kan ik het doen?
Hoi SophieC, welkom op het Simyo forum en alvast welkom bij Simyo natuurlijk! :D



Vreemd dat het simkaart nummer van Ortel een s'je bevatte. Ik zie dat je het zelf al hebt kunnen aanpassen op Mijn Simyo en meteen een nieuwe aanvraag hebt ingediend 🙂. Volgens mijn gegevens hebben we zelfs al een reactie van Ortel gekregen, waarin staat dat de aanvraag is goedgekeurd 😃.



Binnen 2 werkdagen ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Wil je me laten weten als je die hebt ontvangen?
Ja dankje Tiury, de probleem was eigenlijk dat ik had de hele simkaartnummer weergegeven in plaats van de 6 of 8 eeste nummers.

Nu heb ik al een bevestiging gekregen en Simyo zal mijn nummer overzetten volgende woensdag.

Dank!
Hoi SophieC,



Bedankt dat je het even hebt laten weten! Mocht het zijn dat je nog ergens tegen aanloopt of nog vragen krijgt, hoor ik het heel graag van je 🙂



Veel bel plezier!

Reageer