Skip to main content
Mijn aanvraag nummerbehoud is afgewezen door T-Mobile ivm foutieve datum. Ik heb nu een zakelijk abo.



Volgens mij heb ik dat wel aangegeven bij de aanvraag nummerbehoud, maar dit weet ik niet meer zeker.





Ik heb inmiddels contact gehad gehad met T-Mobile en zij hebben aangegeven dat nummerportering mogelijk is per 8-9-2014. Zij hebben dit meteen aan Simyo doorgegeven.



Moet ik nu opnieuw nummerbehoud aanvragen of gaat dit nu verder op mijn bestaande aanvraag?



Groet,

Marjan
Hoi MIB, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



In jouw aanvraag nummerbehoud zie ik de wensdatum 19 mei 2014 staan. Het lijkt nu dat je nummerbehoud hebt aangevraagd alsof je oude aansluiting ook een prepaid is, net zoals je nieuwe.

Ik heb onze afdeling nummerbehoud gevraagd of zij voor 8 september nummerbehoud willen aanvragen, en dat is nu gedaan.

Je zal tussen nu en 1 week hier een reactie op krijgen.



Je hoeft nu zelf niets meer te doen 😉
Bedankt voor het meedenken en helpen! Ik hoop dat 't nu goed gaat, ik heb inmiddels van T-Mobile bevestiging opzegging per mail ontvangen!
Hoi MIB,



Ja, ik zie ook een goedkeuring terug en wel voor 8-9-2014.

Dat gaat dus helemaal goed komen :)

Heb jij die bevestiging van ons via email ook al binnen?



Groetjes,

Charlene
Ja, die heb ik ontvangen:)
Hoi MIB,



Helemaal goed! Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat je dat dan weten? We helpen je graag verder! 🙂

Reageer