Skip to main content
Hoi,



Mijn nummerbehoud is afgewezen met als reden: overig. Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone (ik maak momenteel gebruik van Vodafone Onderling), zij vertelden mij dat Simyo mij kan vertellen wat de precieze reden is van de afwijzing. Naar mijn weten heb ik alle gegevens juist ingevuld, daarom verbaasd het mij dat mijn nummerbehoud is afgewezen.

Kunt u mij vertellen waarom mijn nummerbehoud is afgewezen?



mvg
Beste K.Boer,



Van harte welkom op het forum van Simyo.



De afdeling "nummerbehoud" bij Vodafone kunnen jouw precies uitleggen, waarom jouw telefoonnummer niet overgezet kan worden naar Simyo.

Bel de klantenservice van Vodafone, en laat je dan doorverbinden met de afdeling "nummerbehoud" die op werkdagen te bereiken zijn tussen 9:00 en 17:00 uur, en vraag dan waarom jouw telefoonnummer niet meegenomen kan worden naar Simyo.

Want in verband met de "privacyredenen" ben jij de enige die deze gegevens kan opvragen bij Vodafone.

Zelf kom ik ook bij Vodafone vandaan, en werd ik netjes doorverbonden met de afdeling "nummerbehoud" als ik nog vragen had, de klantenservice medewerker mag en kan dat gewoon doen op jouw verzoek.



Ook kun je even kijken op jouw "mijn simyo", door de account te openen met je tijdelijke Simyo telefoonnummer en het wachtwoord die je via de email hebt gekregen.

Als je dan ingelogd bent op "mijn Simyo", zie je een blauwe balk met daarin de status van je nummerbehoud aanvraag, als je daar op klikt krijg je ook informatie over je aanvraag.

Ook stuurt Simyo je per email, de voortgang omtrent jouw aanvraag voor nummerbehoud, dus misschien heb je inmiddels al een email ontvangen met daarin de reden.

Binnen een werkdag zal een moderator van Simyo er ook nog wel naar kijken.



Hoop dat je telefoonnummer alsnog gauw overgezet kan worden naar Simyo!
Hoi K.Boer,



Welkom op het forum.



Je hebt afgelopen week twee keer een aanvraag is ingediend om je nummer van Vodafone over te laten zetten naar Simyo.



Bij een afwijzing van nummerbehoud ontvang je altijd een e-mail met de reden waarom de aanvraag niet goedgekeurd kan worden. Beiden aanvragen zijn afgewezen omdat de opgegeven provider (Vodafone Prepaid) niet correct is. Kan het zijn dat het nummer als abonnement actief is bij je huidige provider?



@MichD, bedankt voor je reactie.
Hoi,



De reden die in de mail stond was 'overig', hier kon ik dus niet zoveel mee. Ik heb eerst een tijd gebruik gemaakt van Blyk (van Vodafone), afgelopen jaar is Blyk veranderd in Vodafone onderling. Momenteel maak ik dus gebruik van Vodafone onderling.Vodafone onderling is naar mijn weten prepaid, maar misschien heb ik dat dan verkeerd begrepen. Ik dacht al dat dit het probleem was. Daarom heb ik gisteren bij het vlak 'overig', wat ik nog moest wijzigen om nogmaals het nummerbehoud aan te vragen, 'Vodafone Onderling' ingevuld. Was dit niet de bedoeling? Moet ik iets anders wijzigen?

Ik hoor het graag!



mvg
Hoi K.Boer,



Wat vervelend dat de aanvraag voor nummerbehoud niet goed is gekeurd.



Ik zie dat de nieuwe aanvraag momenteel uit staat bij Vodafone. Fingers Crossed.;)

Mocht ook deze aanvraag niet goedgekeurd worden, dan is het verstandig om eerst even contact op te nemen met Vodafone.

Zij kunnen jou exact vertellen wat zij aan gegevens willen zien.



Met de juiste gegevens kun je dan de aanpassingen doorvoeren via Mijn Simyo. Als je liever hebt dat ik mee kijk, kun jij dan de juiste gegevens naar mij in een privébericht sturen?

Reageer